×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برخی برنامه‌های موسیقی باعث نگرانی مردم شده است

امام جمعه عسلویه گفت: بعضی از مجوزهای وزارت ارشاد در موضوع موسیقی باعث نگرانی مردم مسلمان ایران و به خصوص مراجع عظام تقلید شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر ،حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تشریح اوصاف مومنان واقعی، اظهار داشت: تقوی لازمه رسیدن به قرب الهی است و باید تلاش کنیم تا در زمره مومنان واقعی قرار بگیریم.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در سال گذشته و امسال اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دو دیدار تاکید بر دشمن شناسی داشتند و آمریکا را دشمن بزرگ اسلام و ملت ایران دانستند.

امام جمعه عسلویه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا به دنبال این است که ما یک قدم عقب نشینی کنیم او هم یک قدم جلوتر بیاید و هیچ وقت دست از دشمنی با ما بر نمی دارد و ما باید هوشیار باشیم.

 وی تصریح کرد: مسئولان نباید فریب لبخند اینها بخورند؛ باید به هوش باشیم و گوش و چشم ما به سخنان هدایت گرانه ولی فقیه و نایب امام زمان دوخته شود تا امام زمان از ما راضی باشد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه نباید از حیله و مکر دشمن غافل شد، تاکید کرد: داعش یعنی آمریکا، داعش یعنی اسراییل و داعش یعنی عربستان؛ ما باید دشمنان را بشناسیم.

وی همچنین با تبریک به مناسبت  نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی، ادامه داد: بیعت تاریخی نیروی هوایی با حضرت امام در مدرسه رفاه اقدام انقلابی و شایسته‌ای بود و برای همه نیروهای مسلح به خصوص عزیزان در نیروی هوایی آرزوی توفیق داریم.

امام جمعه عسلویه با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن سالروز ولادت جمهوری اسلامی و سالروز حماسه بزرگ ملت ایران بر شرکت حماسی مردم شهرستان عسلویه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: با حضور ما در این راهپیمایی دشمنان به ویژه آمریکا و اسراییل  مایوس می شود و بر ما واجب و لازم است در این رهپیمایی شرکت کنیم و دین خود را به نظام امام و شهدا و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد افزود: حرکات اخیر و بعضی از مجوزهای وزارت ارشاد در موضوع موسیقی باعث نگرانی مردم مسلمان ایران و به خصوص مراجع عظام تقلید شده است.

وی اضافه کرد: آیت الله مکارم شیرازی و نوری همدانی و بقیه مراجع در روزهای اخیر به شدت اظهار نگرانی کردند و تاکید کردند که وزارت ارشاد باید دست از این اقدامات بر دارد و نمایندگان مجلس نباید ساکت بنشینند و با این اقدامات وزارت ارشاد باید برخورد شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false