×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
معاوضه ماهواره با گیرنده دیجیتال درچغادک

حوزه مقاومت بسیج رمضان شهر چغادک دراقدامی فرهنگی در راستای پیشگیری از آسیب های ناشی ازماهواره(دجالواره) اقدام به معاوضه ماهواره با گیرنده دیجیتال نموده است .

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر در این رابطه در گفتگو با "چغادک نیوز"، گفت: دشمن در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن درقالب های مختلف سخت افزاری نتوانست ضربه ای را به نظام و انقلاب بزند و راه حل ضربه زدن به نظام راصرفا در حمله نرم افزاری دید که آن هم از طریق ماهواره و اینترنت تلاشهای بسیاری را در این راستا صورت داده است.

حجت الاسلام محمود رمضانی افزود: متاسفانه کسانی که تحت تاثیر ماهواره قرار گرفته اند با معضلات فرهنگی عدیده ای روبرو شده اند و دشمن از طریق ماهواره اشاعه فساد، رفاه طلبی و انحرافات جوانان را دردستور کار قرار داده است و زمینه را جهت فاصله گرفتن جوانان از نظام و انقلاب فراهم آورده است که الحمدالله به خاطر تدین، اطاعت از ولایت و هدایت مقام معظم رهبری در این میدان هم موفق نخواهند شد .

وی خاطر نشان کرد : خانواده های محترم و بسیجیان سلحشور دراین شبیخون فرهنگی هم مثل همیشه پیروزخواهند شد و جوانان پاک و ولایتمداروعاشورایی شهر چغادک نیز بااجرای این طرح درشهر چغادک زمینه ایجاد فضای سالم فرهنگی و اجتماعی را برای چغادکی ها به ارمغان خواهند آورد.

 جانشین حوزه مقاومت بسیج رمضان چغادک نیز  گفت:حوزه مقاومت بسیج رمضان در راستای پیشگیری از انحرافات، آسیب ها ، تهدیدات و آثار مخربی که ماهواره در خانواده داشته است و موجبات تزلزل در جامعه و بنیان های خانواده ها را فراهم آورده است درشهر چغادک اقدام به اجرای طرح معاوضه ماهواره با گیرنده دیجیتال به درخواست خود مردم نموده است.

حسین گتویی اضافه کرد: این طرح از ابتدای بهمن ماه شروع شده است و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و از خانواده های گرامی درخواست می شود که دستگاههای ماهواره خود را تحویل و گیرنده دیجیتال دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: پایگاههای مقاومت بسیج  شهید مبارک جمالی، انصار المهدی، امام علی نقی(ع) شهید محمد حیدری، آل یاسین و تاسوعا در شهر چغادک به صورت شبانه روزی آماده معاوضه ماهواره با گیرنده دیجیتال هستند که تا کنون پایگاه مقاومت بسیج شهید مبارک جمالی در این زمینه پیشتاز بوده و مردم با این پایگاه همکاری خوبی را داشته اند.

گتویی به اثرات مخرب دجالواره پرداخت و گفت:تاثیر ماهواره بر پوشش جوانان ایرانی، خیانت به یکدیگر و ارتباطات خارج از عرف و شرع، کاهش روابط عاطفی، ترویج بی بندباری، عادی جلوه دادن طلاق، سست شدن بنیان خانواده، بدحجابی و وجود زنان خیابانی، ترویج هوس خواهی و تنوع طلبی و تاثیرگذاری بر روابط اجتماعی خانواده ها و کم شدن یا در بعضی از موارد از بین رفتن احترام میان پدر و مادر و فرزندان را از دیگر اهداف برنامه سازان شبکه های ماهواره ای می باشدکه با بصیرت و اطلاع از ترفندهای دشمن می توان با آن مقابله کرد.

 

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false