×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مجتمع گاز پارس جنوبی به رکورد تولید ۲۸۲ میلیون متر مکعب گاز رسید

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به رکورد تولید ۲۸۲ میلیون متر مکعب گاز شیرین رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر، مسعود حسنی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دستاوردهای بسیار خوبی در بخش‌های مختلف بوده است و در نقاط مختلف کشور شاهد این برکات هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای افزایش برداشت گاز در پارس جنوبی، خاطرنشان ساخت: مجتمع گازی پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در تولید گاز دارد و بخش قابل توجهی از گاز کشور در این مجتمع تولید می‌شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: شاهد اجرای طرح‌های مختلف به منظور افزایش تولید و برداشت و فرآورش گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم و رکوردهای خوبی در این زمینه حاصل شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در روز ۱۲ بهمن ماه شاهد ثبت رکورد بی سابقه تولید ۲۸۲ میلیون متر مکعب گاز شیرین از مخزن مشترک در مجتمع گاز پارس جنوبی بوده‌ایم.

حسنی با اشاره به نقش بسیار مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید پایدار گاز کشور، اضافه کرد: این مجتمع دارای ۹۹٫۷ درصد قابلیت اطمینان در تولید است.

وی با اشاره به تولید روزانه هشت هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع در مجتمع گاز پارس جنوبی، ادامه داد: تولید اتان‌ در این مجتمع نیز به چهار هزار و ۶۲۳ تن در روز رسیده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تقدیر از تلاش‌های جوانان متخصص و توانمند این مجتمع، افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی رکوردهای بسیار خوبی را ثبت کرده است و در تولید محصولات همواره سرآمد بوده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false