قول اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار جهت راه اندازی پروژه رفاهی خدماتی برای خارگ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قول اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار جهت راه اندازی پروژه رفاهی خدماتی برای خارگ

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با امیریان مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب و مهندس جوادی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه پرداخت.

به گزارش "چغادک نیوز"، نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با امیریان مجری طرح کمک به عمران مناطق نفتخیز جنوب و مهندس جوادی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به بیان برخی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه پرداخت.

عبدالکریم جمیری با اشاره به قول های داده شده از سوی وزارت نفت در خصوص ساخت یک مدرسه در روستای سربست، ابراز داشت: با توجه به وجود خط لوله نفت در کنار این مدرسه و قول احداث مدرسه جدید از سوی وزارت نفت و عدم اقدام در این خصوص، هرچه سریعتر به این وعده عمل گردد.

وی همچنین به مشکلات جاده های گوره- گچساران، گناوه و دیلم اشاره کرد و گفت: این جاده ها به دلیل تک بانده بوده و کم عرض بودن جاده و نداشتن شانه مناسب همیشه حوادث ناگواری را به خود دیده و هنوز خطرات زیادی مردم را در این مسیر تهدید می کند.

وی ادامه داد: امید است به این مسئله توجه جدی شود و با توجه به قولهایی که وزارت نفت و همچنین دستوری که رئیس جمهور در این خصوص داده اند هرچه سریعتر نسبت به دوبانده شدن این مسیرها اقداماتی صورت پذیرد.

جمیری همچنین با اشاره به مشکلات میدان ورودی شهر گناوه به دلیل عبور خط لوله نفت، اظهار داشت: میدان ورودی شهر گناوه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد باید به جایی دیگر منتقل شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به مشکلات موجود در خارگ و عدم وجود امکانات مناسب رفاهی، خواستار اختصاص اعتبار مناسب در این خصوص شد.

جوادی و امیریان نیز با ابراز امیدواری جهت حل مشکلات مطرح شده در این جلسه تا آینده نزدیک، قول اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار جهت راه اندازی پروژه جدید رفاهی و خدماتی را برای خارگ دادند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false