×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
روحانی: پرداخت یارانه نقدی موقتی است

رئیس جمهور گفت: ملت عزیز ایران باید بدانند که یارانه نقدی دوران موقتی دارد و برای این وضع شده که حامل‌های انرژی به نرخ واقعی برسد تا به قشر آسیب‌پذیر کمک شود

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام والمسلمین هم‌اکنون در جمع علما، فضلا و طلاب استان اصفهان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه علما، شخصیت‌های فرهیخته، ائمه ‌جمعه طلاب و فضلا اظهار کرد: کار بسیار بزرگی توسط امام (ره) عزیز و بزرگوار ما، شاگردان ایشان، ملت بزرگوار ما و همه آنهایی که دل به اسلام و استقلال کشور داشتند، انجام گرفت.

وی با اشاره به سخنان امام جمعه اصفهان، افزود: نکاتی که آیت‌الله طباطبایی‌نژاد فرمود درست است و دولت باید توجه بیشتری به وضعیت مساجد و نهادهای دینی کند اما برخی از صحبت‌های ایشان نیز با واقعیت فاصله داشت.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما برای مصرف آب، برق، گاز و … مساجد الگوی مصرف داریم که طبق آن عمل می‌شود اما کلیت امر که دولت باید به مراکز دینی و حوزه‌ها توجه بیشتر داشته باشد، درست است و این دولت هم تلاش می‌کند به این وظیفه عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحانیت ما در طول تاریخ همواره روی پای خودش ایستاده است، ادامه داد: البته این موضوع به این معنی نیست که دولت نباید به تجهیز مراکز دینی و مساجد کمک کند.

روحانی با اشاره به اینکه روحانیت همیشه مستقل بوده و در آینده هم باید مستقل باشد، اضافه کرد: روحانیت همیشه یک مسیر را طی کرده که رسیدن به رضای حق و خداوند است و در مرحله بعد رضای مردم است که زندگی توام با عزت و رفاه نسبی است.

وی ادامه داد: ملت عزیز ایران باید بدانند که یارانه نقدی دوران موقتی دارد و برای این وضع شده که حامل‌های انرژی به نرخ واقعی برسد تا به قشر آسیب‌پذیر کمک شود و شرایط ما شرایطی بشود که این قشر روی پای خودشان بایستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اساس کار این است که رونق اقتصادی را درست کنیم تا فقر برچیده شود و وضع مردم خوب شود، اضافه کرد: اساس اسلام این است که معنویت و مال در کنار هم باشد.
 

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false