×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دریایی بندر گناوه افتتاح شد

در آئینی با حضور استاندار بوشهر، ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دریایی بندر گناوه افتتاح شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از مهر ، مسعود شیرافکن بخشدار ریگ چهارشنبه‌شب در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش ریگ اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر برنامه های پروژه هایی در سطح این بخش افتتاح و یا شروع به کار می کند.

وی ادامه داد: افتتاح زمین چمن مصنوعی در چهار روستا، بهره برداری از بلور آزادی شمالی و برپایی نمایشگاه ظرفیت های بندر ریگ، افتتاح ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دریایی بندر گناوه بخشی از آن هاست.

بخشدار ریگ با اشاره به بهره برداری از ادامه بلور آزادی شمالی بندر ریگ بیان داشت: مبلغ هزینه شده برای این پروژه، ۴۷۳میلیون ریال است که از محل دو درصد نفت و گاز تامین شده است.

وی افزود: مشخصات این پروژه، احداث کانال ۱۰۰ در ۸۰ به طول ۵۰۰متر جدول گذاری و تک لبه به طول ۳۰۰متر، اجرای رفوژ وسط به طول متر، زیرسازی به مساحت هزار مترمربع، قیرپاشی و آسفالت به مساحت اجرای هزار متر مربع است.

بخشدار ریگ ادامه داد: کارفرمای این طرح، شهرداری ریگ و پیمانکار آن، شرکت پارس مکانیک دنا است.

شیرافکن گفت: در چهار روستای مال قائد، مال خلیفه ای، شول و جزیره شمالی، زمین چمن مصنوعی جمعا با اعتبار میلیون تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر، نمایشگاهی از ظرفیت های بندر ریگ در بخش های مختلف مانند گردشگری، کشاورزی، هنر، صنایع دستی و … برپا شده و در معرض دید عموم قرار گرفته که عصر چهارشنبه با حضور استاندار بوشهر و مدیران اجرایی استان و شهرستان گناوه افتتاح شد.

بخشدار ریگ همچنین از افتتاح ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دریایی بندر گناوه در روز چهارشنبه با حضور مدیران ارشد استان و شهرستان خبر داد و افزود: این هشتمین ایستگاه هواشناسی سیپنوتیک بوشهر است.

شیرافکن افزود: مهم ترین کارایی این ایستگاه این است که ضمن هواشناسی منطقه و اطلاع رسانی از جو کل کشور، در برقراری امنیت دریایی نقش مهمی دارد و اطلاعات آن به صورت متمرکز به اداره بندر گناوه ارسال می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false