عبدالله‌پور جانشین مدیرعامل مترو شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عبدالله‌پور جانشین مدیرعامل مترو شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، عبدالله‌پور را به عنوان جانشین خود در امور فنی منصوب کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، صبح امروز طبقه ششم ساختمان کالج، میزبان مدیران ارشد شرکت بهره برداری بود تا ضمن معارفه عبدالله پور، موضوعات کاری ماه های پایانی سال مورد بررسی و گفت وگو قرار گیرد.

محسن نایبی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و محکومیت هتک حرمت پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: امسال حرکت رو به جلو و جدیدی در شرکت بهره برداری مترو تهران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی آغاز شده است که هماهنگی جهادی و همه جانبه شرکت های بهره برداری، هولدینگ و واگن سازی را می طلبد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاهی به مناسبت از استقبال از بهار از جمله برنامه های پیش بینی شده برای پایان سال جاری در برخی ایستگاه های مترو تهران است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه ضمن اشاره به برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت دهه مبارک فجر، افزود: دوشنبه هفته آینده برای تجدید با آرمان های امام راحل (ره) با مدیران مترو در مرقد امام با شرکت هولدینگ و واگن سازی برنامه مشترکی داریم.

نایبی با اشاره به اینکه درحال حاضر کشور دچار تحریم های متعددی شده است و باید اقتصاد مقاومتی در تمام برنامه های کشور نهادینه شود افزود: بودجه سال آینده شهرداری کاملا مشخص است و شرکت بهره برداری مترو تهران همگام با سایر ارگان ها و همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری تمام توان خود را به کار گرفته است تا با تمام توان خود در این راه گام بردارد.

همچنین در این مراسم دکتر قنبری، معاون بعثه سازمان حج و زیارت نیز میهمان این برنامه بود که ضمن تبریک ایام الله فجر سخنانی در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) و تاثیر نقش ایشان در انقلاب کبیر اسلامی سخنانی ایراد کرد.

در پایان این جلسه عبدالله پور با حفظ سمت به عنوان جانشین مدیرعامل در امور فنی شرکت بهره برداری مترو تهران معرفی شد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false