×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خدمات دولت الکترونیک در استان بوشهر توسعه می‌یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: خدمات دولت الکترونیک در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"،

سعید زرین‌فر سه شنبه‌شب در آئین افتتاح پنجمین نمایشگاه الکامپ بوشهر با اشاره به اهمیت بسیار بالای برگزاری این نمایشگاه‌ها، اظهار داشت: حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌ساز ارائه محصولات به مصرف‌کنندگان باشد.

وی با بیان اینکه مصرف‌کنندگان در چنین نمایشگاه‌هایی با ظرفیت‌های استان در زمینه علم و فناوری آشنا می‌شوند، خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه بهترین فضا برای معرفی پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر افزود: این نمایشگاه برای ارائه محصولات فناورانه برپا شده است و شاهد ارائه کارها و محصولات خوبی از شرکت‌ها در این نمایشگاه هستیم.

وی تصریح کرد: بر اساس اسناد بالادستی، تا سال ۱۴۰۰ ملزم هستیم که بالای ۶۰ درصد درآمد کشور از طریق ارائه محصولات فناورانه باشد و الحمدالله قدم‌های بسیار خوبی نیز در این راستا برداشته شده است.

زرین‌فر از تلاش ویژه استان بوشهر برای پیشرفت در عرصه دولت الکترونیک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دولت الکترونیک برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باعث توسعه خدما‌ت‌دهی به مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت الکترونیک نقش بسیار مهمی در توسعه کیفیت خدمات به مردم دارد، اذعان داشت: دولت الکترونیک باعث توسعه استفاده صحیح و ارزش افزوده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر تصریح کرد: دولت الکترونیک باعث توسعه سلامت در سیستم اداری خواهد شد و حاصل آن رضایت مندی و خوشحالی مردم خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش‌گران برگزاری این نمایشگاه، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه نقطه عطفی برای توسعه استان در بخش‌های مختلف به ویژه علم و فناوری باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false