×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حاکمان آمریکایی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران وحشت دارند/ بحران ها و فتنها عامل اصلی برای ادامه مسیر است

مدیر هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستاوردها در هر یک از این موارد روشن و واضع است که در واقعیت امروز استکبار جهانی به سردمداری حاکمان آمریکایی نیز از اهمیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به وحشت افتاده اند.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از سپاس ،دکتر عبدالهی فر مدیر هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع هادیان و فرهیختگان در جمع فرهیختگان سیاسی و اهل قلم استان بوشهر اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور از جنس موتور محرکه انقلاب اسلامی بود که توانست تغیراتی را در دنیا و هندسه جهانی قدرت ایجاد نماید و الگوهای قدرت را برهم زده است.

عبدالهی افزود: نیروهای انقلاب توانستند مدل نویسی را طراحی و به دنیا بویژه جهان اسلام و مسلمانان هدیه کنند و امروز بعد از ۳۶ سال می توان اثرات آن را در پیشرفت های عظیم داخلی در ابعاد مختلف و همچنین تاثیرگذاری در تحولاتت منطقه ای و بین المللی بخوبی مشاهده نمود.

مدیر هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاوردها را در چهار بعد ملی، منطقه ای، جهانی و تاریخی ارزیابی کرد و بیان کرد: دستاوردها در هر یک از این موارد روشن و واضع است که در واقعیت امروز استکبار جهانی به سردمداری حاکمان آمریکایی نیز از اهمیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به وحشت افتاده اند.

این سیاسی عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش دارد به هر بهانه ای از شکل گیری تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند که الحمدالله تا امروز تمام تلاش هایشان نقش بر آب شده است.

وی ضمن اشاره به ضرورت حفظ وحدت تحت رهبری های حکیمانه امام خامنه ای را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: بر اساس آن تمام نقشه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده و برخی از وابستگان داخلی را رسوا کرده است و باید در ادامه مسیر از هر حرکتی که باعث سوء استفاده دشمنان اسلام و انقلاب می شود خودداری نماییم.

این تحلیل گر مسائل ساسی تاکید کرد: عوامل موفقیت انقلاب اسلامی را رد گذر از بحران ها و فتنه های مختلف طی ۳۶ سال از انقلاب اسلامی عامل اصلی ادامه مسیر است که باید آنها را حفظ کرد و در این راه با مطالعه تاریخ معاصر به ریشه های انقلاب اسلامی و علت تداوم آن توجه ویژه داشته باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false