×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
توصیه جدید نعمت زاده به خبرنگاران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در چهارمین نشست مطبوعاتی طی ۱۷ ماه فعالیت خود میزبان بیش از ۶۰ خبرنگار و تصویربردار و عکاس بود که خطاب به آنها، گفت: رسانه ها هر ادعایی را از افراد بازتاب ندهند، بلکه اخباری را منتشر کنند که به درد مردم بخورد و آنها را گمراه نسازد.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمدرضا نعمت زاده عصر شنبه در محل ساختمان سمیه این وزارتخانه در کنار قائم مقام خود در امور تجارت، دو معاون، یک مدیرکل و چهار مشاور حاضر شده بود و در مجموع به ۹ سوال خبرنگاران به مدت ۷۰ دقیقه پاسخ داد و البته ۳۰ دقیقه هم توضیحاتی درخصوص عملکرد ۱۰ ماهه داد.

** مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر، در تاخیر ۱۵ دقیقه ای نعمت زاده به دلیل حضور در مجلس شورای اسلامی، در خصوص نمایشگاه های بهاره توضیحاتی ارایه داد.

** محسن صالحی نیا معاون امور صنایع، حسین ابویی مهریزی معاون برنامه ریزی، گلناز نصرالهی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک به همراه چهار مشاور علی محمد گودرزی، ناصر بزرگمهر، منوچهر طاهایی و سونیا پوریامین در این نشست خبری حضور داشتند.

** نعمت زاده در آغاز شروع سخنان خود از اصحاب رسانه خواست هرچه می توانید دانش خود را افزایش دهید و آنچه حق است منتشر سازید، چنانچه کارتان درست انجام شود، قطعا عبادت است.

** مجتبی خسروتاج نیز در این نشست خبری در خصوص قیمت نان گفت: ابتدای اجرای اصلاح قیمت نان در مصاحبه ای اعلام کردم این طرح دو مرحله دارد، نخست افزایش ۳۰ درصدی که ۲۰ درصد آن مربوط به افزایش دستمزد و هزینه های جانبی بود و ۱۰ درصد مربوط به افزایش قیمت آرد و بخش دوم مربوط به تخصیص سهم ۲۰ درصدی برای اجرای آزادپزی بود اما گویا برخی رسانه ها خود را به راه دیگر زدند و توضیحات روشن را نشنیدند.

** وزیر صنعت، معدن وتجارت در پاسخ به سوالی که از سوی یکی از خبرنگاران مطرح شد، گفت: بنده با هیچکس اختلاف ندارم، چنانچه نقطه نظر متفاوتی باشد، مربوط به دیدگاه کارشناسی است.

** نعمت زاده در این نشست یادآور شد، به همکاران روابط عمومی سفارش شده در انتشار دقیق اطلاعیه ها توجه داشته باشند که اطلاعات نادرست به مردم منتقل نشود.

** وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست خبری پیرامون سوال یکی از خبرنگاران در خصوص افزایش شمار خودروسازان در کشور گفت: آمریکا هفت تا هشت خودروساز دارد و بقیه از کشورهای دیگر در آنجا فعالیت دارند، چطور ممکن است در ایران ۳۵ خودروساز شکل بگیرد، این امر شدنی نیست.

** موضوع یارانه تولید، ممنوعیت واردات خودرو، افزایش شمار خودروسازان به منظور ارتقا کیفیت، موضوع تامین کالاهای اساسی و انتزاع شرکت بازرگانی دولتی، وضعیت واحدهای فولادسازی، مساله رشد جهشی در بخش معدن و صنایع معدنی با گذشت ۱۷ ماه از فعالیت در وزارتخانه، مساله اجرای مرحله سوم طرح هدفمندسازی یارانه ها از جمله سوالهای مطرح شده در این نشست خبری بود.

** این نشست خبری که در ساعت ۱۴٫۳۰ آغاز شده بود در نهایت ساعت ۱۶٫۲۵ پایان یافت.

 
منبع: ایرنا
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false