سارقین طلاجات منازل دستگیر شدند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سارقین طلاجات منازل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:در یک عملیات هوشمندانه و ویژه یک باند ۴ نفره سارقین طلاجات منازل در سطح شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:در یک عملیات هوشمندانه و ویژه یک باند ۴ نفره سارقین طلاجات منازل در سطح شهرستان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این عملیات گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت طلاجات منزل در سطح شهرستان بوشهر کلیه تیم های عملیاتی پلیس اگاهی، امنیت عمومی و کلانتری های سطح شهرستان با یک دستور کار مشخص و مدون به صورت مشترک عملیات شناسایی متهمان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: اوایل شب چهار روز قبل یکی از تیم های گشتی پلیس به یک دستگاه خودرو با پلاک مشکوک به همراه ۴ نفر سرنشین مظنون و انها را مدتی به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار می دهد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: حرکات غیرمعمول و رفتار نامتعارف این افراد باعث عملیات پلیس و دستگیری آنان شد.
وی اظهار داشت: متهمان که چهار نفر بودند همگی غیربومی و اهل یکی از استانهای غربی کشور می باشند و ابزار و الاتی مانند پیچ گوشتی بزرگ،اشکانه اشک اور و یک عدد قلم چکش نیز همراهشان داشتند.

به گفته سردار عباس زاده: متهمین پس از انتقال به پلیس اگاهی تحت بازجویی های علمی و اطلاعاتی قرار گرفتند که تا کنون به ۱۱ فقره سرقت طلاجات منزل در سطح شهر بوشهر که عمدتا نیز همراه با تخریب بوده اعتراف کرده اند.لذا با هماهنگی مرجع قضایی بازسازی صحنه سرقت با حضور مالباختگان و شکات توسط پلیس آگاهی در حال انجام است.
فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر با بیان اینکه متهمان به سرقت دیگر در استانهای البرز، همدان و لرستان نیز اعتراف کرده اند خاطرنشان کرد: این افراد جهت تحقیقات بیشتر همچنان در اختیار پلیس آگاهی می باشند./ سایت پلیس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false