×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تغییر مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن در بوشهر/ موحدی کرمانی سخنران افتتاحیه دهه فجر شد+ جزئیات برنامه ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در تشریح برنامه ها ادامه داد: سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) با مراسم افتتاحیه دهه فجر در استان بوشهرساعت ۱۰ صبح در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران برگزار می شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  "گام نیوز"، نصراله شفیعی صبح یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و امام راحل و ایثارگران درصحنه انقلاب نشان از پیروزی و جان گذشتگی این انقلاب است.

اصحاب رسانه سربازان خط مقدم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

 رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه اصحاب رسانه سربازان خط مقدم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، افزود: رسانه ها نقش بسیار مهمی در انعکاس عملکرد و فعالیت های دهه فجر انقلاب به مردم دارند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: مردم در دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی زیباترین صحنه را در سال ۵۷ مردم خلق کردند.

۲۰ کمیته مردمی در ستاد بزرگداشت دهه فجر مشخص شده است

شفیعی با اشاره به اینکه امسال نیز بوشهر برنامه های با شکوهی خواهد داشت، افزود: مردم بوشهر همواره با همکاری عوامل، مسؤولان و دست اندرکاران، بهترین مراسمات را در دهه فجر اجرا کرده اند؛ ۲۰ کمیته مردمی در ستاد بزرگداشت دهه فجر مشخص شده است و هرکدام در حوزه ماموریت خویش، برنامه هایی را تدوین و مشخص کرده‌اند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برنامه های متنوع در کمیته های  20 گانه در یک جزوه جمع آوری می شود و توسط ستاد دهه فجر، برنامه های شاخص آنها در یک دفترچه به مناسبت ایام الله دهه فجر ثبت می گردد و هر روز یکی از آن برنامه ها برای مردم و در حضور مسؤولان اجرا می شود.

شفیعی، نواخته شدن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن را آغاز برنامه های ستاد دهه فجر عنوان کرد، و افزود: این برنامه به صورت نمادین در مدرسه شهید سهام خیام واقع در عاشوری به میزبانی سازمان آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر برگزار خواهد شد.

آیت الله موحدی کرمانی سخنران افتتاحیه دهه فجر در بوشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در تشریح برنامه ها ادامه داد: سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) با مراسم افتتاحیه دهه فجر در استان بوشهرساعت ۱۰ صبح  در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و با سخنرانی آیت الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران برگزار می شود.

تشریح برنامه های دهه فجر

وی اضافه کرد: برپایی  نمایشگاه کتاب و نقاشی کودکان با نام "غنچه های انقلاب"، همایش دوچرخه سواری و رژه موتورسواران توسط کمیته نیروهای مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدا، اجرای نمایشگاه عروسکی در سالن سینما کانون بوشهر ، برپایی نمایشگاه خط گرافیکی با موضوع دهه مبارک فجر در حوزه هنری بوشهر، تجلیل از حافظان طرح حفاظ قرآن کریم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در موسسه حبل المتین بوشهر ، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن و طنین بانگ الله اکبر در پشت بام و برگزاری جنگ شادی و سرودهای انفلابی در استان از دیگر برنامه هایی است که تا ۲۲بهمن ماه ادامه می یابد.

مشخص شدن مسیر راهپیمایی جدید در بوشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تغییر یافته است گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بوشهر ساعت ۹صبح از میدان قدس و به سمت چهارراه دادگستری و خیابان ولیعصر ادامه می یابد که با توجه به فضای اقلیمی و استراتژیکی دریا و اطراف ساحل خلیج فارس و چشم انداز مناسب هم از لحاظ موقعیت مکانی و هم  فضای عمومی انتخاب شده است؛ گلباران مراسم و سرود ۷۵ نفری دانش آموزان مدارس بوشهر پایان بخش این مراسم خواهد بود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false