آغاز ثبت نام طرح جریمه مشمولین سربازی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز ثبت نام طرح جریمه مشمولین سربازی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:این سازمان ازتاریخ ۱۵/۱۱/۹۳ الی ۱۵/۱۲/۹۳ اقدام به ثبت درخواست های مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت داشته و تاکنون نیز تعیین تکلیف خدمتی نشده اند ،خواهد کرد .

به گزارش "چغادک نیوز"،"سردار ابراهیم کریمی "جانشین این سازمان در خصوص ثبت نام طرح جریمه وتعیین تکلیف مشمولان غایب بیان داشت:سازمان وظیفه عمومی ناجا همزمان با طی مراحل تصویب لایحه بودجه سال ۹۴ درمجلس شورای اسلامی ازتاریخ ۱۵/۱۱/۹۳ الی ۱۵/۱۲/۹۳ اقدام به ثبت درخواستهای مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت داشته و تاکنون نیز تعیین تکلیف خدمتی نشده اند ،خواهد کرد  .

سردار کریمی به مشمولان غایبی که بیش از ۸ سال غیبت کرده  وخواستار استفاده ازاین طرح هستند  خاطر نشان کرد : این دسته از افراد ظرف مدت یک ماه، باید  به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند، درغیر این صورت فرض برآن خواهد بودکه این عزیزان می خواهند برابر مقررات به خدمت اعزام شوند.

این مقام مسئول در سازمان وظیفه عمومی ناجا در ادامه گفت : مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست در این زمینه عبارتند از : اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزندان خود، درصورتی که متاهل بوده و دارای فرزند باشند می بایست به هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی برای ثبت درخواست این مدارک را به همراه داشته باشند .

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد :مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشترمی توانند به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانیwww.vazifeh.police.ir مراجعه و در جریان آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند .

شایان ذکر است که اطلاع رسانی لازم در سیر مراحل کاری ازطریق سامانه پیامک یا دیگر سامانه های مربوطه صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست .

سردار ابراهیم کریمی تاکید کرد : سازمان وظیفه عمومی درحال حاضر فارغ از مبلغ جریمه درنظر گرفته شده و صرفا به منظور پیشبرد مراحل اولیه این طرح و جلوگیری از طولانی شدن روند اجرایی آن پس از تصویب آیین نامه و ابلاغ جزئیات ازسوی ستاد کل نیروهای مسلح تنها اقدام به پیش ثبت نام می نماید و پس از اعلام نهایی و تعیین دقیق میزان جریمه ، چگونگی واریز آن و همچنین نحوه ثبت نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false