×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دیدار خصوصی سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله

«در دیدار خصوصی سردار سلیمانی و سید حسن نصرالله که در بیروت صورت گرفت، درباره مسائل جاری از جمله حمله به قنیطره، بحث و رایزنی شده است …».

به گزارش "چغادک نیوز"، برخی رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (جمعه، ۱۰ بهمن ۹۳) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:

 

 

پایگاه خبری یا لبنان (Yalibnan):

سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران دیداری فوری را از لبنان به عمل آورد.

 

قاسم سلیمانی، سردار ایرانی و فرمانده شاخه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه در بیروت و بر سر مزار جهاد مغنیه حاضر شد. فرزند عماد مغنیه، در حمله هوایی اسرائیل به "قنیطره" واقع در بلندی های جولان سوریه کشته شده است. سلیمانی که دوست نزدیک جهاد مغنیه بوده است، دیداری خصوصی را نیز با سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان و تندی چند از دیگر مقامات و برجسته حزب الله انجام داد. در دیدار سلیمانی و نصرالله درباره مسائل جاری از جمله حمله به قنیطره، بحث و رایزنی شده. شبکه المیادین اعلام کرده که سردار سلیمانی، شب همان روز به تهران بازگشته است.

 

 

 

 

 

پایگاه خبری شبکه فاکس نیوز امریکا (Foxnews):

ایران خواستار ترور فرزندان نتانیاهو شد.

 

ایران، متحدان خود را به هدف قرار دادن فرزندان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل تشویق کرد؛ این کار با انتشار اطلاعات شخصی در برخی رسانه های ایران از جمله عکس هایی که در آن فرزندان نتانیاهو، هدف تک تیراندازها قرار گرفته اند، صورت گرفت؛ در این عکس ها فرزندان نتانیاهو اعلام کرده اند: "ما باید منتظر شکار شدن توسط حزب الله باشیم".

انتشار اطلاعات شخصی و بیوگرافی فرزندان نتانیاهو، به دنبال حمله هوایی هفته گذشته اسراییل که موجب کشته شدن چند تن از رهبران برجسته حزب الله و یک فرمانده ایرانی شد، صورت گرفت.

 

 

 

 

 

خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters):

ایران می گوید، مذاکرات با اروپایی ها "امیدوار کننده" بوده اما پیشرفتی حاصل نشد.

 

ایران اعلام کرد که مذاکرات با فرانسه، آلمان، و انگلیس در روز پنجشنبه و درمورد برنامه هسته ای این کشور، امیدوار کننده بوده اما برای حل بن بست ۱۲ ساله، فعالیت و تلاش بیشتری لازم است. عباس عراقچی، مذاکره کننده ارشد ایرانی و معاون وزیر خارجه پس از این گفتگوها اظهار داشت: مذاکرات بسیار مفید، مثبت و امیدوار کننده بودند اما ما هنوز در موقعیتی نیستیم که بگوییم پیشرفتی حاصل شده است.

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه یورونیوز (Euronews):

در حمله شبه نظامیان به استانی در شمال صحرای سینا، دست کم ۲۷ نفر کشته شدند.

 

داعش مسئولیت حملات مصر را بر عهده گرفت. در جریان چند حمله متوالی در شمال استان سینای مصر دست کم بیست و هفت نفر که اغلب آنها نظامی بودند کشته شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، ساختمان پلیس، ارتش و منازل سازمانی نیروهای نظامی در شهر عریش هدف حمله قرار گرفت.

این حملات با انفجار خودروی بمب گذاری شده و پرتاب راکت انجام شده است. شهر رفح در مرز غزه نیز هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

 

 

 

جام نیوز

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false