استاندار:نمایندگی سازمان تنظیم مقررات ارتباطی ایران دربوشهر دایر شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار:نمایندگی سازمان تنظیم مقررات ارتباطی ایران دربوشهر دایر شود

استاندار بوشهر خواستار استقرار و فعالیت نمایندگی سازمان تنظیم مقررات ارتباطی ایران در این استان شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از ایرنا دکتر مصطفی سالاری روز جمعه در نشست شورای اداری بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در دولت جدید ظرفیت پهنای باند در این استان از ۱٫۳گیگ با سه برابر افزایش و احداث مسیر پشتیبان فیبر نوری زمینه دسترسی کاربران اینترنتی افزایش یافته است.

وی یادآورشد: استان بوشهر در زمینه پهنای باند از اصفهان به شیراز با محدودیت هایی روبرو بود که با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مسیر جدیدی از سمت شمال این استان احداث شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اجرای کابل فیبرنوری در بوشهر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اضافه کرد: از مجموع ۱۲۵ بی تی اس تاکنون ۷۰ مورد آن نصب شده است.

سالاری گفت: هم اینک روستاهای این استان در عرصه فناوری ارتباطی، تلفن های GSM و پوشش مطلوب خدمات اینترنتی با مشکل روبرو هستند.

وی اظهارداشت: استان بوشهر در زمینه برخورداری از نسل سوم تلفن همراه پیشگام است طوریکه در دو شهرستان این سیستم فعال و در شمار ی از شهرهای دیگر استان نیز قابل دسترسی است .

استاندار بوشهر گفت: نوسازی شبکه موبایل همراه اول در هفت شهرستان این استان انجام و هم کد سازی تلفن های ثابت نیز در این استان همگام با بقیه کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه دسترسی به اینترنت پایدار با سرعت مطلوب از مطالبات مردم به خصوص جوانان بوشهری است افزود: با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وضعیت اینترنتی در این استان بهتر شده است و با بهره برداری از طرح های مخابراتی موجود این وضع بهبود بیشتری خواهد یافت.

وی گفت: استان بوشهر در زمینه تلفن همراه و اینترنت رتبه اول و دوم و در استفاده از خدمات اینترنتی نیز در کشور پیشگام است.

سالاری افزود: باتوجه به ظرفیت زیرساختی ۴۰ گیگی موجود در استان بوشهر امکان توسعه دولت الکترونیک در این استان فراهم شده است.

وی بااشاره به اینکه ساماندهی تلفن ثابت در حاشیه شهر بوشهر مطالبه جدی مردم است یادآورشد: هم اینک نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دو شهرستان استان بوشهر فعال و در شش شهر نیز نصب شده است که مطالبه مردم دسترسی به این خدمات است.

استاندار بوشهر با گرامیداشت دهه فجر گفت: مردم این استان با حضور همراه با شکوه و عظمت در برنامه های این مناسبت به خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام وحدت و همدلی توام با وفاداری خود را به نظام نشان خواهند داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح ۱۱۶ پروژه ارتباطی با اعتبار شش هزارو ۴۲۰ میلیارد ریال به استان بوشهر سفر کرده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false