۱۰۰هزار موشک حزب‌الله و احتمال جنگ تمام‌عیار ایران و اسرائیل | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰۰هزار موشک حزب‌الله و احتمال جنگ تمام‌عیار ایران و اسرائیل

«اسراییل هیچ تمایلی ندارد که ببیند خانه اش در معرض حمله سنگین راکت های حزب الله قرار گرفته است؛ حمله ای که می تواند زندگی روزمره را در اینجا برای مدت طولانی فلج نماید.»

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از جام نیوز، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost)، تیتر یک خود را به بررسی حوادث دیروز شمال سرزمین های اشغالی اختصاص داد.

 

رسانه های صهیونیستی که هنوز در شوک پاسخ کوبنده حزب الله به تجاوز اخیر رژیم اشغالگر قدس هستند، حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای ایران و حزب الله که منجر به شهادت ۱۲ نفر از آن ها شد را اقدامی دفاعی و عکس العمل دیروز حزب الله را اقدامی تروریستی می خوانند! آمریکا، اسراییل و متحدانشان با پشتیبانی از داعش، ناخواسته باعث اتحاد بیشتر ایران، سوریه و حزب الله شدند و اکنون رسانه های اسراییلی از خطرات این وحدت می نویسند.

 

در گزارش جروزالم پست آمده است:

در قلب تشدید فزاینده وقایع مرگبار در مرزهای شمالی، حزب الله و ایران تلاش می کنند تا پایگاه تروریستی خطرناکی در جنوب سوریه برپا کنند. و این به معنای هدف قرار دادن شمال [سرزمین های اشغالی] با موشک، بمب و جوخه های مرگ است.

 

 

حمله هوایی هفته گذشته که شخصیت های برجسته حزب الله و ایران را هدف قرار داد و توسط رسانه های بین المللی به اسراییل نسبت داده شد، گامی دفاعی بود که برای از بین بردن تهدید در حال گسترش امنیت اسراییل که از سوی ایران مهندسی و توسط عامل لبنانی آن ساخته می شد، طراحی شده بود.

 

 

هر دو این بازیگران متخاصم برای کمک به متحد خود بشار اسد، در عمق سوریه نفوذ کرده اند؛ آن ها شروع به بهره برداری از افزایش حضور خود در سوریه کردند تا مبارزه با اسراییل را از جنوب لبنان تا جنوب سوریه گسترش دهند.

 

 

حمله روز چهارشنبه که شامل آتش خمپاره های سوریه و موشک های [حزب الله] لبنان بود نشان داد که چگونه مرزهای لبنان و سوریه برداشته شده است و این دو با هم ادغام شده اند. اسراییل نمی نشیند و تشکیل پایگاه جدید ایرانی ها در جولان سوریه درست در کنار گوش خود را تماشا کند.

 

 

اکنون حزب الله و اسراییل در شمال درگیر هستند و تبادلات مرگبار در حال افزایش باعث کشته شدن دو سرباز اسراییلی و یک صلح بان اسپانیایی سازمان ملل متحد شده است.

 

 

حوادث روز چهارشنبه به این معنا نیست که یک جنگ تمام عیار اجتناب ناپذیر است؛ اما این جنگ، در حال حاضر چند قدم نزدیک تر شده است.

 

ممکن است ایران بخواهد ظرفیت گسترده قدرت شلیک حزب الله را که از بیش از صد هزار موشک و راکت تشکیل شده است، برای نبرد آینده بر سر برنامه هسته ای آن کشور، اختصاص دهد.

 

 

این پایگاه صهیونیستی با ادعای اینکه جنگ با اسراییل، حزب الله را با مشکلات بزرگی مواجه خواهد کرد، نوشت: «اسراییل نیز هیچ تمایلی ندارد که ببیند خانه اش در معرض حمله سنگین راکت های حزب الله قرار گرفته است؛ حمله ای که می تواند زندگی روزمره را در اینجا برای مدت طولانی فلج نماید.»

 

 

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false