×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری همایش رؤسای هیئت‌های ‌مذهبی کشور در بوشهر

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از سوک ، رئیس شورای هیئت‌های‌ مذهبی استان بوشهر از برگزاری همایش رؤسای هیئت‌های ‌مذهبی سراسر کشور در این شهر خبر داد.

 به نقل از نوشاد نوشادی اظهار داشت: همایش رؤسای هیئت‌های مذهبی استان‌های سراسر کشور دوم اسفندماه سال جاری در بوشهر برگزار می‌شود.

نوشادی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: رونمایی از نماد هیئت‌های ‌ مذهبی کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بزرگ در بوشهر است.

رئیس شورای هیئت‌های ‌مذهبی استان بوشهر به دیگر اهداف برگزاری همایش هیئت‌های مذهبی سراسر کشور پرداخت و تصریح کرد: شناسایی آسیب‌های عزاداری در سراسر کشور در دهه‌های محرم و صفر امسال و آشنایی هیئت‌های مذهبی استان‌های سراسر کشور با آیین عزاداری و سنت‌های مذهبی مردم استان بوشهر از دیگر عوامل و اهداف برگزاری این همایش است.

نوشادی با اشاره به اینکه تصمیم داریم دو سخنران کشوری هم در این همایش دعوت کنیم، بیان داشت: سخنرانان این همایش آیت‌الله صفایی‌بوشهری، استاندار بوشهر و یوسفی مدیر عامل پارس جنوبی است.

مشاور رسانه‌ای هیئت‌های مذهبی کشور به دیگر برنامه‌های شرکت‌کنندگان در این همایش اشاره کرد و گفت: رؤسای هیئت‌های مذهبی کل کشور روز جمعه وارد بوشهر می‌شوند و سپس از نیروگاه اتمی و موزه رئیسعلی دلواری بازدید کرده و در روز جمعه در نماز جمعه بوشهر شرکت خواهند کرد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false