رکوردزنی آیفون ۶ در عرض سه ماه | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رکوردزنی آیفون ۶ در عرض سه ماه

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر اپل بتواند به نیاز بازار به آیفون شش پاسخ دهد در پایان سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ شاهد فروش بیش از ۶۷ میلیون آیفون ۶ خواهیم بود که به معنای ثبت یک رکورد تاریخی است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  فرهنگ نیوز ، شرکت سرمایه گذاری AlphaWise در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده که کل تقاضا برای خرید آیفون ۶ در سه ماهه منتهی به دسامبر بالغ بر ۶۷ میلیون واحد خواهد بود. این رقم بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی موسساتی همچون Katy Huberty است که تقاضا برای خرید آیفون ۶ را در حدود ۶۲ میلیون واحد برآورد کرده بودند.

از سوی دیگر وال استریت هم این رقم را برابر با ۶۳ میلیون واحد محاسبه کرده است. در زمان عرضه آیفون ۵ در سال گذشته تقاضا برای آن در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ حدود ۵۱ میلیون واحد بود.

فارس – بررسی‌ها نشان می‌دهد اپل با برطرف کردن برخی ضعف‌ها در چرخه تولید آیفون ۶ خواهد توانست در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴ بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون واحد آیفون شش تولید کند و لذا در مورد رفع نیاز همه کاربران به میان کافی از این گوشی ابهاماتی وجود دارد.

اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ با فروش ۵۱ میلیون آیفون ۵ حدود ۱۳٫۱ میلیارد دلار سود کرده بود و امسال نیز می تواند به رقمی بیش از این مقدار دست یابد. اگر چه در کل دنیا میزان تقاضا برای آیفون در سال جاری تفاوتی با سال گذشته ندارد، اما میزان این تقاضا در چین سه برابر شده و برزیل هم از این نظر روندی بالاتر از میزان تقاضای جهانی دارد. در مقابل تقاضا برای این گوشی در ژاپن و فرانسه کاهش یافته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false