×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش بصیرت و شناخت ترفندهای دشمنان حیاتی‌ترین نیاز جهان اسلام است

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش بصیرت و شناخت ترفندهای دشمنان حیاتی‌ترین نیاز فرهنگی جهان اسلام است.

به گزارش "چغادک نیوز"،   به نقل ازمهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در آیین عزاداری رحلت حضرت محمد(ص) در جزیره شیف اظهار داشت: در ماه‌های محرم و صفر شاهد برگزاری مراسمات متعددی در نقاط مختلف هستیم که حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها قابل توجه است.

وی اضافه کرد: در ایام سوگواری رحلت پیامبر رحمت و مغفرت(ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) هستیم و باید با شناخت بیشتر از زندگانی این بزرگواران الگو برداری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزایش بصیرت و شناخت ترفندهای تفرقه‌افکنانه دشمنان را به عنوان نیاز امروز جهان اسلام دانست و افزود: تفرقه و اختلاف در بین جوامع اسلامی بزرگ‌ترین دشمن این جوامع است که می‌خواهد جریان بیداری ملت‌ها و شناخت اسلام واقعی را کند کند.

وی با بیان اینکه دشمنان می دانند که توان پاسخگویی به اسلام را ندارند، تصریح کرد: اثرات ناگوار تفرقه بین مسلمانان از اولین ساعات رحلت آن حضرت بوده و بعدها نیز ادامه یافت و لازم است که در این زمینه شناخت بیشتری حاصل شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد بر لزوم توجه بیشتر به قرآن به‌عنوان بهترین سرمشق برای زندگی بشر تاکید کرد و افزود: اتحاد رمز پیروزی و اختلاف به معنای شکست در همه امور است.

وی به اتحاد و همدلی مردم سنی و شیعه در جزیره شیف اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان از هر وسیله و راهی برای ضربه زدن به شیعه و سنی استفاده می‌کنند ولی شاهد اتحاد بسیار خوبی بین اهل شیعه و سنت در استان بوشهر هستیم و امیدواریم همواره شاهد تحکیم این اتحاد و همدلی باشیم.

لازم به کر است که در این آئین اهل سنت و شیعه جزیره شیف به برگزاری آئین سوگواری به مناسبت رحلت پیامبرعظیم‌الشان اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) پرداختند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false