×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به گزارش تنسیم : حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه تسنیم اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز دوشنبه، اول دی‌ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز دوشنبه ۸ دی‌ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مربوط که قبل از آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و پس از فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، از امروز حداکثر تا روز دوشنبه ۸ دی‌ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام از طریق اینترنت و سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد لذا داوطلبان باید از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه بانکی شتاب و پرداخت الکترونیکی مبلغ یکصد و شش هزار ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی درباره ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون گفت: ظرفیت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی سال ۱۳۹۳ دانشگاه جامع علمی کاربردی جمعاً ۲۴۳ هزار و ۹۹۰ نفر است که به ترتیب در گروه‌های صنعت با ظرفیت ۹۵ هزار و ۷۵ نفر، گروه کشاورزی باظرفیت ۲۲ هزار ۸۷۰ نفر، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ۸۹ هزار و ۵۳۰ نفر و گروه فرهنگ و هنر با ظرفیت ۳۶ هزار و ۵۱۵ نفر است.

وی در پایان گفت: پذیرش دوره کاردانی فنی و دوران کاردانی حرفه‌ای برای ۳۱ استان، ۲۱۵ شهرستان، ۹۰۸ مرکز آموزشی و ۳۴۷ رشته تحصیلی صورت می‌گیرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false