×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیاده روی اربعین رعشه براستکبار و گروه داعش انداخت

امام جمعه موقت بوشهر گفت: پیاده روی امسال مسلمانان در روز اربعین باعث رعشه بر اندام استکبار، تکفیری ها و گروه داعش شد و نشان دهنده عظمت سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایرنا حجت الاسلام غلامرضا هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه این هفته بوشهر اظهارکرد: اولین پیام این پیاده روی قدرت مردم مسلمان و اسلام را نشان داد که منجر به آشنایی افکار عمومی جهان با ماهیت ظلم ستیزی حضرت ابا عبدالله حسین(ع) شد.

وی افزود: این گردهمایی باعت شگفتی جهانیان و نشان دهنده شور حسینی بود که توانست حدود ۲۰ میلیون جمعیت را در یک نقطه از دنیا جمع کند.

هاشمی ادامه داد: اربعین امسال پیام روشنی به تکفیری ها بود که باید بدانند جنایاتشان کوچکترین تاثیری بر دل مسلمانان نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه این حرکت در اربعین نشان دهنده سه رکن ارزشمند بود اضافه کرد: این اتفاق نشان دهنده رابطه حسنه دولت ها و مرجعیت عراق و ایران و مشاوره های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به دولت عراق بوده است.

خطیب جمعه بوشهر گفت: امید است که جمهوری اسلامی ایران بتواند در بازسازی کشور عراق نقش موثری داشته و در سال های آینده شاهد حضور بیشترمسلمانان در پیاده روی اربعین باشیم.

هاشمی با گرامیداشت ۲۹ آذر روز وقف اظهارکرد: وقف یک سنت حسنه الهی و صدقه جاریه است واگر فردی موقوفاتی در این دنیا داشته باشد بعد از مرگ نیز ثواب آن را خواهد برد.

وی افزود: در شرایط کنونی که کشور ما نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد یکی از راههای تقویت آن وقف است.

امام جمعه موقت بوشهر با تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت رسول (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) تاکید کرد: عزادارن حسینی در این ایام با شور درمحافل اهل بیت(ع) و در روز ۲۸ ماه صفر با شرکت در زیارت رسول اکرم(ص) حضور گسترده ای داشته باشند.

هاشمی با گرامیداشت میلاد حضرت مسیح (ع) در روز پنجشنبه ۴ دی امسال بیان کرد: حضرت مسیح با عظمت و طرفدار مظلومان و عدل الهی بوده است ولی هم اینک کسانی که پیرو مسیح هستند بزرگترین جنایات را در دنیا در حق بشریت روا می دارند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false