×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
صنایع پایین‌دست نفت و گاز در شمال استان بوشهر توسعه می‌یابد

– استاندار بوشهر گفت: صنایع پایین‌دست نفت و گاز در شمال استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح جمعه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه استان بوشهر در بخش های مختلف صورت گرفته است و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی در استان اجرایی می شود.

وی به تلاش برای توسعه متوازن استان بوشهر از شمال تا جنوب اشاره کرد و ادامه داد: اجرای منطقه ویژه شمال استان بوشهر را به صورت ویژه پیگیری و دنبال می‌کنیم تا شاهد توسعه صنایع پایین‌دست نفت و گاز در این منطقه باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره امضای تفاهم‌نامه‌ها مناسبی برای توسعه بنادر استان بوشهر خبر داد و افزود: سه هزار و۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه بندر بوشهر در کرانه جزیره نگین، پایانه تخصصی و یک پرژوه دیگر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال جاری، بیان داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان بوشهر در سال جاری شاهد افزایش دو برابری اعتبارا خود بوده‌اند که زمینه برای اجرای پروژه‌های توسعه شهری در این مناطق فراه مشده است.

سالاری از اختصاص ۱۸۳ میلیارد تومان از منابع در اختیار وزارتخانه‌ها به استان بوشهر خبر داد و افزود: این در حالی است که سال گذشته اعتبارات ملی برابر ۹۲ میلیارد تومان بود و سال قبل از آن نیز ۳۸ میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه مجموع کل اعتبارات استان بوشهر در سال گذشته ۶۱۹ میلیارد تومان بود و ۴۷۷ میلیارد تومان آن تخصیص یافت که در سال جاری تاکنون بیش از ۸۳۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است و ماعتبارات مصوب ما یک هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false