×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
تعزیه بندرگاه مقام اول جشنواره تعزیه کشور را  کسب کرد

گروه تعزیه خوان هیأت المهدی بندر گاه مقام اول را در هشتمین جشنواره تعزیه کشور کسب کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،   تعزیه هیأت المهدی بندرگاه بوشهر درهشتمین جشنواره  سوگواره تعزیه عاشوراییان سراسر کشور که در لامرد استان فارس بر گزار شد مقام نخست  این جشنواره رو کسب کرد.وتعزیه نورآباد و اصفهان نیز به مقام دوم وسوم دست یافتند.

این جشنواره با حضور ۱۰ گروه تعزیه خوان از سراسر کشور طبق روال هر ساله توسط ایرانیان خارج از کشور وبا همکاری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی فارس وبا حضور وزیر ارشاد بر گزار شد.

مسئول تعزیه هیأت المهدی بندر گاه در گفتگو با خبر نگارچغادک نیوز گفت :سطح کیفی این جشنواره بسیار بالا  بود و گروه ۲۵ نفره تعزیه بندر گاه به واسطه اجرای خوب وتجهیزات وامکانات  مناسب مقام نخست راکسب کرد.

علی محمودی اضافه کرد :تعزبه بندرگاه   در طول ۱۳ سال سابقه  خود ۳ مقام برتر استانی را در جشنواره های مختلف را کسب کرده .واین اولین اجرا درجشنواره کشور می باشد

وی با انتقاد از مسولین به علت بی اعتنایی نسبت به تعزیه بندر گاه بیان داشت دیده می شود درمراسمات مختلف مسئولین استانی  باهزینه های  گزاف و ازگروههای تعزیه خوان کشور دعوت می نمایند این در حالی است که از ظرفیت های استانی که دارای انگیزه های فراوانی هستند حمایتی نمی کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false