×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اولین انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی استان بوشهر آغاز به کار کرد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: اولین انجمن صنفی آژانس‌های مسافرتی استان بوشهر آغاز به کارکرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، حمید بردستانی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه پسماند شهرستان دشتی اظهار داشت: در حال حاضر زباله های چهار شهر خورموج، کاکی، شنبه و بادوله به صورت بهداشتی دفع نمی‌شود که نیاز است دستگاه‌های متولی توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته

وی افزود: از سال ۸۷ مشاور در حال تهیه طرحی برای ساماندهی پسماند این چهار شهر بوده که هنوز به نتیجه نرسیده که می‌طلبد اهتمام بیشتری برای به نتیجه رسیدن آن از سوی مشاور انجام شود.

بردستانی بیان کرد: محیط زیست دغدغه امروز دنیاست و دولت تدبیر و امید نیز  توجه ویژه‌ای به این بخش دارد و همه ما وظیفه داریم در حفظ و نگه‌داری آن کوشا باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

وی یادآور شد: هم اکنون تمامی زباله‌های تخلیه شده در این محل‌ها ترکیبی از سایر مواد دفعی خانگی بوده و هیچ‌گونه تفکیکی در این زباله‌ها مشاهده نمی‌شود.

بردستانی خاطر نشان کرد: به منظور انتقال زباله از مبدا به سایت دفن زباله شهرداری‌ها باید از کامیون‌های روباز استفاده نکنند که این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از افزایش مقدار حجم زباله در سایت، زباله‌ها را به روش غیر اصولی سوزانیده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر پسماند بیمارستانی و مطب‌های خصوصی این شهرستان به روش اصولی دفن نمی‌شود که نیاز است جدیت بیشتری به آن شود.

رئیس محیط زیست شهرستان دشتی نیز بر تعیین مهلت قانونی به مشاور برای اتمام طرح مطالعاتی پسماند شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی نیز جایگاه فعلی دفع پسماند شهرستان ساماندهی شود.

رشیدی همچنین بر بررسی کارشناسی تعیین محل جدید دفن پسماند شهر شنبه ضروری عنوان کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false