امنیت در استان بوشهر ارتقاء یافته است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امنیت در استان بوشهر ارتقاء یافته است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بوشهر گفت: پلیس استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی ضمن پیشگیری و کاهش جرائم، سبب ارتقا امنیت در این استان شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،

به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه زیر ساخت توسعه و پیشرفت با امنیت مطلوب محقق می‌شود، اظهار داشت: امنیت پایدار با تلاش نیروی انتظامی مقتدر و توانمند محقق می‌شود که اکنون این مهم در استان بوشهر نمودار است.

وی با قدردانی از تلاش فرماندهی وکارکنان نیروی انتظامی در استان بوشهرگفت: اکنون استان بوشهر از امنیت پایداری برخوردار است که نشان از تلاش و اقتدار این نیرو و تعامل آنان با مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، آسایش و پاسداری از ارزش‌ها را از مهمترین رسالت نیروی انتظامی دانست وافزود: وظیفه نیروی انتظامی استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش مردمی و نگه‌داری و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه قویترین عناصر قدرت نیروی انتظامی اقتدار آن است تصریح کرد: اقتدار نیروی انتظامی در استان بوشهر سبب شده این نیرو در اوج قدرت قرار بگیرد که  این مهم با تعامل و همکاری با مردم محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و گفت: پلیس استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی ضمن، پیشگیری وکاهش جرائم در برقراری امنیت پایدار در این استان موفق عمل کرده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروی انتظامی در بین مردم دارای محبوبیت است افزود: نیروی انتظامی با داشتن اخلاص  و دانش و با اجرای ماموریت‌های مهم  در بین مردم دارای محبوبیت شود.

وی با تاکید بر تقویت بنیه تقوایی و اخلاق دینی افزود: مسئولیت نیروی انتظامی بسیار حساس است  که باید در ساختار شخصیتی ایمانی، تقوایی و اخلاقی  بیشتر دقت وتوجه کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false