×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کارشناسان منطقه ویژه در حال پیگیری علت آتش سوزی هستند

نماینده دیر،کنگان،جم وعسلویه گفت: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و کارشناسان منطقه ویژه در حال پیگیری علت اصلی این حادثه هستند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"،حجت الاسلام موسی احمدی با اشاره به اینکه در ساعات اولیه آتش سوزی ساختمان شهید تندگویان در آنجا حضور داشته، گفت: یکشنبه شب بعد از شنیدن آتش سوزی ساختمان اداری منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی برای پیگیری و نظارت دقیق در محل حادثه حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه به همه مسولان ارشد استانی نیز اطلاع داد،افزود: در ساعات اولیه آتش سوزی بلافاصله تماس هایی با نماینده ولی فقیه، استاندار بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مسئول حراست وزارت نفت، وزیر نفت و مسئولان شهرستان عسلویه داشتم و در رابطه با حادثه فوق مذاکرات انجام دادم.

این نماینده مجلس بیان کرد: صبح روز حادثه نیز با حضور در ساختمان ۱۴طبقه ای شهید تندگویان منطقه ویژه پارس جنوبی را مورد بررسی قرار دادیم که متاسفانه هفت طبقه ساختمان اداری منطقه ویژه آسیب کامل دیدند و بقیه طبقات آسیب های جزئی دیده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: صبح روز حادثه جلسه ای با مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی و مدیران ارشد در کمیته بحران انجام شد و گزارش های مربوطه و کیفیت خدمات بعد از آتش سوزی ، تصمیمات که آینده باید اتخاذ شود بحث و تبادل نظر شد.

وی تاکید کرد: آتش سوزی مربوط به ساختمان اداری بوده و فرآیند تولید و صادرات بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و مسئولان مربوطه قول دادند در اسرع وقت نسبت به تجهیز مراکز اداری و ارائه خدمات، اقدامات ضروری را انجام دهند.

احمدی با اشاره به اینکه نیاز همه دستگاه ها برای احیا دوباره این ساختمان است، گفت: ظهر روز حادثه نشستی با فرماندار عسلویه ، دادستان شهرستان و بقیه مسئولان این شهرستان در زمینه حادثه انجام شد.

وی با توجه به علت حادثه خاطرنشان کرد: علت آتش سوزی هنوز مشخص نشده است و کارشناسان منطقه ویژه در حال پیگیری علت اصلی این حادثه هستند.

نماینده دیر،کنگان،جم وعسلویه در پایان گفت: در این حادثه تلفات جانی گزارش نشده است، فقط یک نفر که در ساعات اولیه آتش سوزی در ساختمان حضور داشت که با همکاری آتش نشانان به بیمارستان منتقل شد و حا وی رو به بهبود است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false