×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نظارت دقیق بر ساخت‌ و سازها در بافت قدیم بوشهر

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بوشهر به‌ویژه در بافت قدیم شهر، باید نظارت بیشتری صورت بگیرد.
خبرگزاری فارس: نظارت دقیق بر ساخت‌ و سازها در بافت قدیم بوشهر

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده یکشنبه شب در جلسه شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به کاشت گل‌کاغذی در بلوار گذر امام علی (ع) (یکی از دو ورودی شهر بوشهر) اظهار داشت: با کاشت گل کاغذی در این گذر امکان ایجاد سایه وجود ندارد و با توجه به ضرورت فراهم شدن سایه در اطراف این گذر برای مسافران و شهروندان، نیاز است درختان سایه‌گستر در اطراف این گذر کاشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: درختانی که برای کاشت در اطراف گذر امام علی (ع) انتخاب می‌شوند، باید حداقل چهار تا پنج سال عمر کنند.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در محدوده بافت قدیم شهر بوشهر، باید نظارت بیشتری بر ساخت و سازها در سطح شهر و به‌ویژه بافت قدیمی شهر انجام شود.

وضعیت نیروهای بلاتکلیف شهرداری مشخص شود

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز تصریح کرد: نیروهایی که طی سال‌های ۹۳ و ۹۴ در سازمان‌های شهرداری به کار گرفته شده‌اند و وضعیت ماندن و یا رفتن آنها مبهم است باید مشخص شود تا بیش از این در بلاتکلیفی نباشند.

مهرزاد آسایش خاطرنشان کرد: هر کدام از میدان‌های سطح شهر بوشهر با توجه به نامی که روی آن گذاشته شده به نوعی به یک سازمان وابسته است، از این رو شهرداری باید با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مربوطه برای بازسازی و زیباسازی آن میدان‌ها اقدام کند.

وی با اشاره به اعلام همکاری برخی نهادها برای همکاری در زیباسازی و بازسازی میدان‌های سطح شهر بیان داشت: با توجه به اینکه امکان زیباسازی و بازسازی میدان‌های سطح شهر در یک مقطع زمانی خاص وجود ندارد، استفاده از توان مشارکت ادارات می‌تواند تغییر اساسی در وضعیت میدان‌های سطح شهر فراهم کند و جلوه زیبایی به شهر ببخشد.

حمایت مالی شورای شهر بوشهر از بانوان بوشهری تیم ملی قایقرانی

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای تامین هزینه بلیط اعزام بازیکنان بوشهری تیم ملی قایقرانی بانوان گفت: شورای شهر بوشهر در راستای حمایت از بازیکنان ملی‌پوش، هزینه بلیط اعزام بازیکنان بوشهری تیم ملی بانوان به محل برگزاری اردوها را تامین خواهد کرد تا با این کار بتواند بخشی از مشکلات این بازیکنان را حل کرده باشد.

اصغر گورکی همچنین خواستار ساماندهی سرویس‌های بهداشتی آرامستان بهشت صادق بوشهر شد و گفت: با توجه به بزرگی این آرامستان باید زمینه استفاده شهروندان از سرویس‌های بهداشتی که در اطراف این آرامستان احداث شده، فراهم شود.

امکان ورزش همگانی در پارک بانوان

ندا عبدالله‌زاده نایب رئیس شورای شهر بوشهر نیز از امکان فعالیت ورزش همگانی بانوان در نوبت صبح در پارک بانوان خبر داد و بیان کرد: با توجه به حضور مربی ورزشی در پارک بانوان، امکان ورزش همگانی بانوان در نوبت صبح در این پارک فراهم شده است.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false