×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فرد گرفتار شده نجات یافت/ ساختمان منطقه ویژه پارس جنوبی در حال آتش سوزی +عکس

اخبار تکان دهنده که از عسلویه مخابره شده است که حکایت از سانحه آتش سوزی در منطقه ویژه پارس جنوبی حکایت دارد. فشار آب ماشین های آتش نشانی به طبقات بالایی برج نمی رسد و به همین دلیل یک فروند بالگرد از خارگ جهت تسریع در روند اطفا حریق به محل آتش سوزی اعزام شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از "سپاس"،دقایقی پیش تعدادی عکس و اخباری از عسلویه به دست خبرنگار سپاس رسید که از آتش سوزی شدید در ساختمان شهید تندگویان عسلویه حکایت دارد. هنوز جزییاتی از این آتش سوزی منتشر نشده است اما آن طور که از تصاویر مشخص است و شاهدان گزارش داده اند، شرایط به نحوی است که چندین طبقه از این ساختمان در حال سوختن است.

گفتنی است ماشین های آتش نشانی در حال اطفا حریق هستند ولی آتش سوزی هم چنان ادامه دارد طوری که شعله و دود آن از مناطق دورتر نیز قابل مشاهده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص تعداد تلفات احتمالی به دست ما نرسیده است.

پیشاپیش به دلیل کیفیت نامطلوب فیلم عکس ها از مخاطبان بزرگوار عذرخواهی می کنیم. به محض رسیدن عکس ها و جزییات بیشتر در این خصوص از انتشار آن دریغ نخواهیم نمود.

 

 

 

 

 

زمان بیشتری برای مهار آتش سوزی نیاز است

فرشید باغبان‌نژاد لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با تایید خبر آتش‌سوزی در ساختمان تندگویان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: از دقایقی قبل بخشی از ساختمان شهید تندگویان منطقه ویژه پارس جنوبی دچار آتش‌سوزی شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مهار آتش افزود: بلافاصله تیم‌های امداد و نجات برای مهار آتش وارد عمل شده‌اند و هم‌اکنون این عملیات ادامه دارد و امیدواریم به فضل خدا شاهد مهار آتش به طور کامل باشیم.

سرپرست دفتر مدیر عامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه آتش‌سوزی در طبقات بالایی ساختمان ۱۴ طبقه رخ داده، مهار آتش نیازمند زمان بیشتری است و هم‌اکنون تیم‌های امداد و نجات با امکانات و تجهیزات کامل در حال مهار آتش هستند.

باغبان‌نژاد در پایان تصریح کرد: در این آتش‌سوزی هیچ گونه آسیبی به کسی وارد نشده و تمام کارکنان در سلامت کامل به سر می‌برند.

 

یک نفر در حلقه های آتش گرفتار شده است

کاظم مرادی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با اشاره به اینکه دقایقی پیش آتش سوزی مهیبی در ساختمان ۱۵ طبقه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی به وقوع پیوست اظهار داشت: ساختمان اداری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه با عنوان «شهید تندگویان» دارای ۱۵ طبقه است که طبقات سیزده ، چهارده و پانزدهم آن دچار آتش سوزی شده اند.

وی با بیان اینکه تمام امکانات برای اطفاء حریق به کارگرفته شده است افزود ماشین‌های آتش نشانی از شرکت‌های مختلف پارس جنوبی، پتروشیمی، شهرداری عسلویه و مناطق کنگان و جم به منطقه اعزام شده اند و درحال اطفاء حریق هستند.

مدیر بحران استان بوشهر تصریح کرد یک نفر در یکی از طبقات آتش گرفته گرفتار شده است که نیروهای امدادی درحال نجات این شخص هستند.

مرادی با بیان اینکه علت آتش سوزی درحال بررسی است خاطر نشان کرد شعله های آتش در منطقه کاملا مشهود است و تمام تلاش نیروهای امدادی برای اطفاء این آتش سوزی صورت گرفته است.

 

ماشین های آتش نشانی جوابگو نبود/ اعزام بالگرد به محل آتش سوزی

به گفته یکی از شاهدان عینی، آتش سوزی در حال پیشرفت است و ماشین های آتش نشانی هنوز نتوانسته اند سرعت پیشرفت آن را کند کنند. ارتفاع این برج ۱۲ طبقه باعث شده تا روند اطفا به کندی پیش رود و به همین دلیل لحظاتی پیش از خارگ یک فروند بالگرد برای تسریع در اطفا حریق اعزام شده است. خبر می رسد فشار آب ماشین های آتش نشانی به طبقات بالایی برج نمی رسد.

 

فرد گرفتار شده نجات پیدا کرد

به نقل از یک منبع آگاه در محل حادثه فردی که تا لحظاتی پیش در محاصره آتش بود از اعضای خدمات تخصصی منطقه  بوده که خوشبختانه اکنون نجات یافته و آسیب جدی به وی وارد نشده است.

 
اخبار مرتبط

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false