×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خسارت گوجه‌کاران استان بوشهر پرداخت نشد

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت گوجه‌کاران استان بوشهر پرداخت نشده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،

 

به نقل ازخبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسوی احمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست نمایندگان مجلس با مسئولان کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه بخش کشاورزی در استان بوشهر صورت گرفته است ولی باید طرح های مناسبی اجرا شود.

وی خواستار تلاش و پیگیری همه مسئولان استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان استان بوشهر شد و تصریح کرد: باید اعتبارات و تسهیلات مناسبی برای کشاورزی در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خسارت گوجه‌کاران استان بوشهر پرداخت نشده است، اذعان داشت: باید فکری اساسی برای رفع این مشکلات صورت بگیرد.

لزوم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای توسعه بخش کشاورزی

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر لزوم توسعه بخش کشاورزی اظهار داشت: ساخت سد چمشیر و توسعه کانال‌های آبیاری پائین دست آن در شهرستان گناوه و دیلم باعث توسعه کشاورزی در شمال استان بوشهر خواهد شد.

عبدالکریم جمیری اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است که این بخش باعث توسعه اشتغال در استان شده است و باید از حمایت ویژه‌ای از این بخش صورت بگیرد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای توسعه بخش کشاورزی استان تاکید کرد و اذعان داشت: در استان مدیران بسیار خوبی داریم که امیدواریم با تلاش و همکاری و همراهی همه مسئولان استان شاهد رفع و کاهش مشکلات باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false