باید چشم اندازی از مذاکرات داشته باشیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
باید چشم اندازی از مذاکرات داشته باشیم

نماینده مجلس با توجه به اینکه باید چشم اندازی از مذاکرات داشت یادآور شد: دولتمردان باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  "سپاس"،  نماینده مردم دیر،کنگان و جم در جم در جلسه ماهیانه حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی یک حزب ریشه دار و ثابت قدم در مسیر ولایت می باشد و خدا رحمت کند مرحوم عسگراولادی که ایشان  یک مبارز انقلابی بودند .

وی افزود: ایران وقتی وارد مذاکرات هسته ای شد آمریکا و اروپا دست بالا گرفت و خواسته شان این بود که مسئله اسرائیل را حل کنند .

این عضو کمیسون انرژی مجلس بیان کرد: صحبت های جان کری چیز را نشان می دهد و جریان مذاکرات به سویی می رود که امنیت اسرائیل تامین گردد.

وی با توجه به بازدید از فردو گفت: وقتی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی مطرح نمودند این بود که حرکات اروپا و آمریکا را عقیم گذاشتند و نشان می دهد که مذاکرات چندان دستاوردی نداشته و چیزی توافق نشده است و  سعی می کنند تحریم ها تا چند سال ادامه داشته باشد.

نماینده مجلس با توجه به اینکه باید چشم اندازی از مذاکرات داشت یادآور شد: دولتمردان باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

وی با اشاره به انتخابات آینده تاکید کرد:  پیش بینی می شود انتخابات آینده از روش سنتی خارج و از طریق احزاب ورود نمایند و تا کنون چندین حزب تاسیس شده است و شوع به کار کرده اند.

احمدی در پایان گفت: اگر انتخابات به صورت حزبی برگزار شود قطعا انتخابات به صورت استانی مطرح می گردد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false