×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
لیست خرید پرسپولیس رسما اعلام شد

سرمربی پرسپولیس نام بازیکنانی که برای نقل و انتقالات نیم فصل در نظر دارد اعلام کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از افکارنیوز، لیست بازیکنان مورد نظر درخشان برای پرسپولیس یکی از سوژه‌های جالب لیگ برتر شده است. پرسپولیس روی بازیکنان درجه یک سایر تیم‌ها دست گذاشته و کار سختی برای به خدمت گرفتن آن‌ها خواهد داشت.

حمید درخشان در مورد لیست بازیکنان مورد نظرش گفت: «قاسم حدادی‌فر، یوسف وکیا، میثم مجیدی، جابر انصاری و بابک حاتمی از بازیکنان مد نظر ما هستند.»

میثم مجیدی مدافع استقلال خوزستان که این فصل بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می‌کند جزو مورد نظر درخشان است اما امروز باشگاه استقلال خوزستان جواب نامه باشگاه پرسپولیس را داده و مخالفت خود نسبت به دادن میثم مجیدی به پرسپولیس و معاوضه او با محمدرضا خانزاده مدافع پرسپولیس را اعلام کرده است.

محسن مسلمان هم در لیست درخشان قرار داشت که گویا پس از قرارداد داخلی با استقلال از این فهرست خارج شده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه انتقال این بازیکنان با توجه به اینکه مهره‌های کلیدی تیم‌های خودشان هستند، به پرسپولیس کم است توضیح داد: «در هر صورت من وظیفه‌ام این است که لیست بازیکنان مورد نظرم را به باشگاه اعلام کنم و وظیفه‌ باشگاه است که پیگیری‌های لازمه را انجام دهد.»

درخشان در مورد لیست مازاد و حضور جعفرپور در این لیست گفت: «من هیچ لیست مازادی را به باشگاه و هیات‌مدیره اعلام نکرده‌ام و چنین خبرهایی شایعه است.»

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false