×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
سند توسعه شهرستان دیلم تدوین شده است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم گفت: با توجه به اینکه سند توسعه دیلم تدوین شده باید نقش دانشجویان در این سند توسعه مشخص و تبیین شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،  به نقل از تسنیم :کریم علی حسنی شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز دانشجو و در جمع دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی دیلم با اشاره به نقش دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه، اظهارداشت: با بهره گیری از ظرفیت این قشر از سوی مدیران دستگاه ها و مسئولان سایر نهادها بتوان شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر شهرستان بود.

وی با تاکید بر گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاهها  تصریح کرد:  برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی که از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه است، می‌تواند به نشاط و پویایی دانشگاه ها کمک کرده و بستر رشد علمی، فرهنگی و ارتقا بینش سیاسی و اجتماعی دانشجویان را فراهم کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها افزود: توسعه و گسترش دانشگاه‌ها یکی از برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که در رشد و توسعه کشورمان نقش مهمی ایفا کرده است.

علی‌حسنی شجاعت در بیان، نگاه عقلانیت محور ، محاسبه‌گرا بودن، پویایی و بانشاط بودن، جوان بودن، را از ویژگی‌های یک دانشجو عنوان کرد.

وی بیان کرد: باید در دانشگاه‌ها پیوند عقلانیت با احساسات وجود داشته باشد و دانشجو باید مستقل بیاندیشد و استقلال خودش را به معنای عمومی به متن جامعه بدهد.

وی از تدوین سند توسعه دیلم خبرداد و گفت: با توجه به این مهم باید نقش دانشجویان برای توسعه دیلم مشخص  و تبیین شود.
علی حسنی نقش دانشجو در توسعه همه جانبه مهم دانست و افزود: کلید واژه توسعه یکی از وسیع‌ترین و بنیادی‌ترین ساختار و نگاه تفکر از منظر یک دانشجو است و توسعه را رسیدن به میزان عام و خاص یک جامعه با پیوند گذشته، حال و حرکت به سوی آینده برای رهایی نسبی جامعه است.

معاون فرماندار دیلم، ثبات و امنیت را یکی از اصولی‌ترین نگاه از منظر توسعه در پرتو مقبولیت به معنای اقتدار عنوان کرد و گفت: این مشروعیت و مقبولیت در نگاه اقتدار می‌تواند از منزلگاه خویش به نام منزلت دانشجویی امنیت را در این ساختار فراهم سازد.

در این مراسم از دانشجویان واساتید فعال و دانشجویان ممتاز دیلم تجلیل شد.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false