وی با بیان اینکه ۸۰ درصد آیین نامه بنیاد نخبگان تغییر می‌کند افزود: آیین نامه بنیاد نخبگان در حال تغییر است و بیش از ۸۰ درصد مفاد این آیین نامه‌ تغییر می‌کند. | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد آیین نامه بنیاد نخبگان تغییر می‌کند افزود: آیین نامه بنیاد نخبگان در حال تغییر است و بیش از ۸۰ درصد مفاد این آیین نامه‌ تغییر می‌کند.

تغییر ۸۰ درصدی در آیین نامه بنیاد نخبگان/ باید همه صنایع بزرگ را وابسته به اقتصاد دانش بنیان کنیم

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  "سپاس"، سورنا ستاری معاون رئیس جمهور صبح امروز وارد استان بوشهر شد و مورد استقبال مسئولان ارشد استانی قرار گرفت.

از نخستین برنامه ای وی بازدید از پارک علم و فناوری استان بوشهر بود و در آن، ستاری علاوه بر سخنرانی در جمع مدیران و روسای شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این پارک، از نزدیک با دستاوردهای علمی و فناوری آنان نیز آشنا شد.

ستاری با بیان اینکه توجه به اقتصاد دانش‌بنیان از ضروریات است اظهار داشت: امروز کشور به روش‌های جدید پژوهشی که بتواند کل اقتصاد کشور را درگیر اقتصاد دانش بنیان کند نیاز دارد.

وی با تاکید بر وابسته شدن بودجه کشور به اقتصاد دانش بنیان خاطرنشان کرد: باید همه صنایع بزرگ از جمله صنعت نفت و کل بودجه کشور را وابسته و درگیر اقتصاد دانش بنیان کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری یکی از رسالت‌های مهم  این معاونت را توجه به حوزه اقتصاد دانش بنیان دانست و تصریح کرد: جهت گیری دانشگاه‌ها علاوه بر تحقیقات باید در تجاری سازی فناوری‌ها قرار گیرد که بتوان به راه حل‌های لازم دست یافت.

ستاری با بیان اینکه صندوق نوآوری و پژوهش فعال خود را آغاز کرده بیان کرد: صندوق نوآوری و پژوهش که از امسال فعالیتش آغاز شده نقش مهم و موثری در پرداخت تسهیلات تجاری سازی محصولات شرکت‌های دانش بنیان دارد.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۵۰ شرکت دانش بنیان عضو صندوق نوآوری هستند خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با عضویت در صندوق نوآوری از تسهیلات آن برای حل مشکلات خود استفاده کنند.

ستاری گفت: در حوزه تسهیلات مشکلی نداریم ولی در حوزه ایده‌هایی که تجاری سازی شوند، و جهت گیری‌هایی که باید عوض شوند، بازار و فرهنگ مشکل دارند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک‌هزار شرکت دانش بنیان تایید صلاحیت شده گفت: شرکت‌‌های دانش بنیان در کشور رو به افزایش است به‌گونه‌ای که اکنون بیش از یک‌هزار شرکت دانش بنیان تایید صلاحیت شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد آیین نامه بنیاد نخبگان تغییر می‌کند افزود: آیین نامه بنیاد نخبگان در حال تغییر است و بیش از ۸۰ درصد مفاد این آیین نامه‌ تغییر می‌کند.

از جمله برنامه سفر معاون رئیس جمور به بوشهر دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حضور دردانشگاه علوم پزشکی، بازدید از دانشگاه خلیج فارس بوشهر، گفت و گو با اساتید دانشگاه خلیج فارس، ازدید از ایستگاه تحقیقاتی تولید میگوی است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false