×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توهین دوباره هادی غفاری به نظام

مراسم روز دانشجو در شیراز با حضور هادی غفاری یکی از فتنه‌گران افراطی سال ۸۸ برگزار گردید که با اظهارات سخیف وی همراه بود.

به گزارش "چغادک نیوز"، مراسم امسال روز دانشجو سال های پیش متفاوت بود به طوری که به جرات می توان گفت در سایه تدبیر دولت حسن روحانی این روز به روز دولت و روز عرض اندام فتنه گران تبدیل شد!

  رییس جمهور با حضور در جمع دانشجویان با حمله مجدد به مجلس و منتقدان مذاکرات هسته ای سخنرانی کرد و به دلیل برخی تنگ حاضری ها فرصتی به بیان دیدگاه های تشکل های دانشجویی منتقد داده نشد.

این دیدار حواشی پررنگی داشت. از آنجا که عده ای در حمایت از فتنه گران شعار می دادند دانشجویان انقلابی در حضور رییس دولت اعتدال، شعار «موسوی قاتل است محاکمه‌اش واجب است» سر دادند.

حاشیه های روز دانشجو در شهرستان ها دست کمی از وقایع دانشگاه علوم پزشکی تهران نداشت و گویا دیروز روز بایکوت منتقدان دولت و عرض اندام جریان فتنه بود. تقریبا سخنرانی اکثر منتقدین دولت در شهرستان ها لغو شد و بالعکس فتنه گران با آسودگی خاطر به دفاع از سران فتنه و توهین به نظام پرداختند. به عنوان مثال، در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز که با حضور هادی غفاری یکی از فتنه‌گران افراطی سال ۸۸ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید وی در این مراسم در اظهاراتی اقدام به توهین علیه نظام و حمایت از سران فتنه نمود و این موضوع سبب شد تا تعدادی از دانشجویان در اعتراض به سخنرانی وی، ضمن تجمع مقابل استانداری، شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دهند.

اما هادی غفاری کیست؟

هادی غفاری فرزند آیت الله حسین غفاری در سال ۱۳۲۹ در حومه تبریز به دنیا آمد. مادرش دختر آیت الله مقدس تبریزی بود. آیت الله شهید حسین غفاری سال‌ها با رژیم ستمشاهی مبارزه کرد و سرانجام به آرزویش که همان شهادت بود رسید.

 

وی که  نقطه شروع مبارزات سیاسی خود را ۹ سالگی می داند! سال‌هاست به منتقد نظام و یک اصلاح طلب تبدیل شده است. هادی غفاری در مراسم‌های روشنفکران در حسینیه ارشاد شرکت می‌کند و اگرچه دیگر خبرساز و جنجالی نیست، ولی دلبسته جبهه اصلاحات است. هادی غفاری تا آخرین روزهای فوت آیت الله منتظری در درس اخلاق وی شرکت می‌کرد.

ماجرای کارخانه ای که میرحسین موسوی به غفاری هدیه داد…
کارخانه جوراب استارلایت که از جمله کارخانجات بزرگ و سودده در دوران رژیم شاهنشاهی در ایران بود، بعد از پیروزی انقلاب مصادره شد. میرحسین موسوی نخست وزیر وقت پس از این اقدام، آن را به هادی غفاری از دوستان نزدیک خود هدیه کرد تا انشاء الله درآمد آن، صرف ترویج فرهنگ اسلامی شود. این اقدام همان دوران نیز واکنش‌های فراوانی را به وجود آورد. بنیاد فرهنگی الهادی تأسیس و ساختمان عظیم نبش خیابان دماوند (ایستگاه قاسم آباد) از ماحصل اداره این کارخانه احداث و به هادی غفاری تعلق گرفت. هرچند غفاری پس از مدتی، بنای پشت کردن به ارزش‌های اولیه انقلاب و پیش گرفتن مشی ضدانقلاب داشت اما هرچه بود، حاضر به واگذاری جوراب آسیا به فرد دیگری نبود تا اینکه بر اثر سوء مدیریت وی و نزدیکانش، بالاخره این کارخانه بزرگ رو به زیان دهی نهاد و مدیران غیرمتخصص آن نیز تصمیم به پاک کردن صورت مسئله برای حل مشکلات گرفتند.

توهین به نمایندگان مجلس
وی در جریان انتخابات مجلس هشتم با اشاره به سوابق مبارزاتی خود به تحقیر و تخریب دیگران پرداخته و می‌گوید: سوابق انقلابی که جای خود دارد. من با تکبر میگویم این‌ها در سوابق انقلابی انگشت کوچک من هم نمی‌شوند. ما از بس متواضعانه صحبت کردیم که برخی فکر کردند علی آباد هم شهری است!

کشف سلاح وینچستر ۲۰۰۸ متعلق به هادی غفاری!

بهمن ماه سال ۸۸ سایت‌ها و روزنامه‌ها از کشف انبار سلاح و مهمات در مسجد هادی غفاری خبر دادند. در پی انتشار خبری مبنی بر احتکار برخی اقلام و مایحتاج غذایی مثل برنج در مسجد الهادی، تیم بازرسی وزارت بازرگانی به تحقیق و تفحص پرداخت که مشخص شد برنج کشف شده مربوط به هادی غفاری امام جماعت مسجد مذکور است.
در این بازرسی همچنین ماموران به یک انبار مشکوک شدند که در نهایت تعداد ۵۷ قبضه سلاح کمری، ۹۸ قبضه کلاشینکف و مقدار زیادی فشنگ و از همه مهمتر اسلحه وینچستر مدل۲۰۰۸ ساخت یک کارخانه صهیونیست ی بوده که ارزش تقریبی ان ۱۰۰میلیون تومان می باشد کشف شد.

 

اهانت هادی غفاری در فتنه ۸۸ به رهبر معظم انقلاب

هادی غفاری که متاسفانه ملبس به لباس مقدس روحانی است، با اظهاراتی سخیف در فتنه ۸۸ نظام و رهبر معظم انقلاب را در مزان اتهام قرار داده و سوژه بیگانگان فرصت طلب برای بهره برداری های مغرضانه شده بود.

هادی غفاری، رئیس موسسه الهادی که از حامیان کورکورانه و سرسخت مهدی کروبی است، در مراسمی که خود شیخ مهدی کروبی نیز حضور داشت، اقدام به هتاکی علیه رهبر انقلاب کرد.

وی در اظهارات مضحک مدعی شد که پیروزی دکتر احمدی نژاد در انتخابات باعث تخریب جایگاه روحانیت و رهبری شده است.

غفاری در این مراسم خطاب به کروبی میگوید: جناب آقای کروبی، من مسئول حرفهای خودم، خودم هستم. از همین جا هم حاضر هستم هر سلولی بروم. من بدنم با سلول آشناست.

جالب آنکه در این مراسم کذایی کروبی و اطرافیان نه تنها هیچ اعتراضی به غفاری نکردند بلکه با سکوت مهر تاییدی بر اظهارات سخیف وی زده اند.

گفتنی است این اظهارات موهن به طرز وسیعی از طریق اطرافیان غفاری و کروبی در کشور منتشر شده و ضرباتی جبران ناپذیر بر پیکره نظام اسلامی وارد کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false