رییس جمهوری ونزوئلا:تحریم های آمریکا تاثیری ندارد ' | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رییس جمهوری ونزوئلا:تحریم های آمریکا تاثیری ندارد '

نیکلاس مادورو' رئیس جمهوری ونزوئلا گفت:تحریم های تصویب شده از سوی مقامات آمریکایی در راستای اتحاد کشورهای آمریکای جنوبی 'اوناسور' تاثیری ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  ایرنا به نقل از خبرگری اروپاپرس نوشت ، مادورو ادامه داد : هیچ یک از تحریم های آمریکا قادر نیست 'قدرت و استقلال' کشورهای عضو این سازمان را تحت الشعاع قرار دهد.

نشست اتحاد کشورهای آمریکای جنوبی طی هفته گذشته در 'گوایاکیل' اکوادور برگزار شد.

مادورو ضمن انتقاد از آخرین تحریم هایی که دولت آمریکا از طریق وزارت بازرگانی خود بر ونزوئلا تحریم کرده ، خاطرنشان کرد که هدف این تحریم ها ، حاکمیت و فتح ونزوئلا از طریق زور ، تهدید و قدرت اقتصادی است .

رئیس جمهوری ونزوئلا با اشاره به موج اعتراضاتی که از چندی پیش تاکنون علیه خشونت پلیس نسبت به اقلیت سیاهپوست در آمریکا بوجود آمده، تصریح کرد :جامعه آمریکا از مدت ها پیش در حال خیزش و اعتراضات گسترده است و نمونه های آن را نیز قبلا در جنبش های اجتماعی جوانان در دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی دیدیم.

به عقیده مادورو ، این جنبش ها نشان می دهند که مردم آمریکا از 'احساس و هوشیاری' برخوردارند اما مقام های آمریکایی قادر به دیدن آن نیستند و آنچه که می بیننند فقط نحوه خاموش کردن مردم است و آن را از طریق سرکوب و اعمال خشونت انجام می دهند .

وی افزود :برای همین است که در آمریکا ، این همه کشتار ، قتل و نقض حقوق بشر وجود دارد.

مادورو در مورد مصوبات اجلاس اوناسور اکوادور ، تصریح کرد که افتتاح دفتر جدید این سازمان در کیتو پایتخت اکوادور ، یک معنای ساختاری و راهبردی به اوناسور می دهد .

در مراسم افتتاحیه دفتر اوناسور ، روسای جمهوری آرژانتین ، شیلی ، پرو ، ونزوئلا ، سورینام ، اروگوئه و اکوادور شرکت داشتند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false