کلاهبرداری ۵۰۰ نفره زمین خواران در تنگک بوشهر/ آزادسازی ۴۰ هکتار زمین در عالیشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کلاهبرداری ۵۰۰ نفره زمین خواران در تنگک بوشهر/ آزادسازی ۴۰ هکتار زمین در عالیشهر

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در این پرونده افراد سودجو با حصار کشی و تعریف نام فرهنگ شهر ۱و ۲ از خریداران زمین در محله تنگک کلاهبرداری می کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازخلیج فارس: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: ۴۰۰ هکتار از اراضی ملی که توسط افراد سود جو در استان تصرف شده بود با حکم این دادستانی از تصرف آنان خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ علی حسن پور در نشست شورای قضایی استان افزود: این مهم برای حفظ حقوق بیت المال در مناطق تنگک و سرتل شهر بوشهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: درمناطق یادشده افراد سودجو با شگردهای خاصی اراضی ملی که احساس کنند بلاصاحب است را در قالب پلاک های جداگانه به افراد می فروشند.

دادستان بوشهر اضافه کرد: همچنین درهفته گذشته ۲۰ هکتار زمین درمنطقه تنگک ها که توسط سه نفر تصرف شده بود و با شماره پلاک زمینی که هیچ ارتباطی با زمین های تصرفی نداشت متصل کرده بودند و در قطعات مختلف به مردم فروخته بودند، قلع و قمع شد.

حسن پورادامه داد: دراین پرونده افراد سودجو با حصار کشی و تعریف نام فرهنگ شهر ۱و ۲ از ۵۰۰ نفر کلاهبرداری کرده اند.

وی گفت: ۴۰ هکتار اراضی در عالیشهر نیز توسط شخصی بدون مجوز شرکت عمران عالیشهر تصرف و تفکیک شده بود که با ورود دستگاه قضا این زمین ها نیز از تصرف این فرد خارج و به دولت بازگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر افزود: دستگاههای دولتی متولی زمین و اراضی مکلف هستند از اموال ملی حفاظت و حراست و به محض اطلاع از پدیده زمین خواری دستگاه قضا را مطلع کنند تا با جلوگیری از اقدام آنان شهروندان متضرر نشوند.

به نوشته ایرنا، وی یادآورشد: اگر اقدام پیشگیرانه و مقابله ای با افراد سود جو به محض تعرض به اموال دولتی انجام شود ضمن اقدام بازدانده توسط دستگاه قضا مانع از زیان و ضرر مردم نیز خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false