×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هدف ما تحقق پیام رهبری برای ایجاد نیروهای مسلح قوی است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف ما اجرای پیام مقام معظم رهبری برای ایجاد نیروهای مسلح قوی و قدرتمند است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایرنا، امیرعطاءالله صالحی روز شنبه درآیین بهره برداری از چهار دستاورد ملی بومی نیروی دریایی ارتش در بوشهر افزود: ارتش روز به روز بر توان و آمادگی خود می افزاید و این مهم هیچ ارتباطی به حرکات دیپلماسی سیاسی و نتایج آن ندارد.

وی اضافه کرد: اینکه برخی کسب آمادگی ارتش و نیروهای مسلح را به تحرکات دیپلماسی سیاسی ارتباط می دهند، تعجب آور است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با وجود شکوهی که امروز ارتش بدست آورده است اما به این موفقیت ها بسنده نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: بازسازی تجهیزات نظامی درسال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای ارتش افتخار است.

صالحی ادامه داد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی در منطقه خلیج فارس به گونه ای حضور دارد و عمل کرده است که باعث امنیت برای سایر همسایگان شده و بیگانگان جرات تجاوز به آبهای جمهوری اسلامی را ندارند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی این افتخار را دارد که علاوه بر عزت داخلی و سازمانی به عزت ملی هم دست یافته و هم اکنون افتخار ملی است و از فرماندهی مقتدرآن قدردانی می شود.

وی افزود: تلاش نیروی دریایی در منطقه دوم (بوشهر) بخاطر اعزام ناوگروه ها به آب های بین المللی و همسران نیروهای دریایی نیز که چهارماه نبود مردان خود را در خانه تحمل و سرپرستی فرزندان را به عهده دارند، جهاد خاموش است.

صالحی یادآورشد: منطقه دوم نیروی دریایی ارتش دربوشهر، با وجود رییسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار که جلوی تهاجم استعمار پیر انگلیس را گرفت و روحیه استعمار ستیزی در آن نهادینه شده و به نسل های بعد انتقال یافته است، از ویژگی خاصی برخوردار است.

در این آیین چهار دستاورد ملی و بومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی شامل حوضچه (داک) خشک یکهزارتنی تعمیرات زیرآبی کشتی، تعمیرات اساسی و اورهال سطح W6 موتورهای MTU538 مورد استفاده در ناوهای موشک انداز کلاس کمان، سامانه سوخت گیری هوایی اسکادران بالگرد RH برای نخستین بار و برج هم خطی تخصصی نداجا به منظور هم خطی سامانه های سلاح و کنترل آتش ناوهای موشک انداز در بوشهر افتتاح و بهره برداری شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false