ایجاد منطقه نمونه گردشگری روستایی در شبانکاره | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ایجاد منطقه نمونه گردشگری روستایی در شبانکاره

بخشدار شبانکاره خواستار ایجاد منطقه نمونه گردشگری روستایی در شبانکاره شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل ازسوک، مسلم سلیمانی جمعه شب در نشست مسئولان در شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره دارای پتانسیل بسیار بالایی در حوزه کشاورزی و گردشگری است و نباید از هیچ کدام از این حوزه‌ها غفلت کنیم.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم با حضور مسئولان استان و شهرستان غنیمت است و به فضل خدا شاهد رفع مشکلات موجود و نهایتا رضایتمندی عمومی باشیم.

بخشدار شبانکاره خاطرنشان کرد: رفع مشکلات آب و برق در این شهرستان از دغدغه‌های اساسی مردم است و به ویژه در فصل تابستان مشکلات زیادی در بخش آب و برق داریم.

سلیمانی تصریح کرد: ارتقای بهداشت و درمان و افزایش امکانات درمانی و استقرار تجهیزات پیشرفته درمانی مورد تقاضای مردمی است و مسئولان باید این بخش را جدی بگیرند.

وی بر لزوم توسعه شبکه گازرسانی در روستاهای شبانکاره تاکید کرد و گفت: روستاهای شبانکاره نیازمند گازرسانی هستند و تعدادی از این روستاها از گاز برخوردار نیستند.

بخشدار شبانکاره خواستار ایجاد منطقه نمونه گردشگری روستایی در شبانکاره شد و افزود: شبانکاره دارای اماکن تفریحی و گردشگری مناسبی به ویژه در روستاهاست و مسئولان باید در ایجاد منطقه نمونه گردشگری در شبانکاره اهتمام ورزند.

سلیمانی یادآور شد: تعریض خیابان‌ها و کوچه‌ها و اجرای پروژه‌های آسفالت به ویژه در جاده‌های بین روستایی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و نباید کم‌کاری شود.

وی بیان کرد: تعدادی از مدارس از ایمنی بسیار پایینی برخوردارند و با کوچکترین بارندگی احتمال وقوع خطر دارند و از مسئولان نوسازی مدارس استان بوشهر انتظار همکاری و مساعدت داریم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false