×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روز ملی خلیج فارس اقتدار تاریخ مقاومت مردم بوشهر است

به گزارش چغادک نیوز _فرخ قاسمیان: اسماعیل سجادی منش شامگاه یکشنبه در جمع اصحاب رسانه گفت: برنامه‌های روز ملی خلیج‌ فارس با نگاه وعده صادق و نمایش اقتدار ایران اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.

 

‎مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان بوشهر اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت در استان بوشهر برگزار خواهد شد.

 

‎وی در ادامه گفت: برنامه روز ملی خلیج‌فارس در شبکه‌های ملی و خبرگزاری‌ها انعکاس داده خواهد شد و از ۱۹ «شبکه‌ها و کانال‌های خارجی برای حضور در روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر دعوت شده‌است.

 

‎سجادی منش در ادامه گفت: شبکه‌های مختلف تلویزیونی، ترکیه، اسپانیا، آلمان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، آمریکا، انگلیس، امارات متحده عربی، قطر و دیگر کشور‌ها برای انعکاس روز ملی خلیج‌فارس به بوشهر دعوت شده‌اند.

 

‎وی گفت: بازدید از کنسولگری انگلیس، عمارت امیریه، ساختمان‌های تاریخی در بافت بوشهر، قبر ژنرال انگلیسی، گورستان متجاوزان انگلیسی و موزه خلیج فارس را از جمله برنامه‌های یاد شده دانست وی اظهارداشت: برنامه روز ملی خلیج فارس بر روی عرشه کشتی با حضور خبرنگاران خارجی و داخلی برگزار خواهد تا اقتدار تاریخ مقاومت استان بوشهر در این برنامه نشان داده شود و به اطلاع مردم جهان رسانده شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false