×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روز ۱۳ فروردین شئونات اسلامی رعایت شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا؛  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه با تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: از مسئولان، مردم عزیز و مسافرین محترمی که به استان بوشهر سفر کرده اند تقاضا دارم شئونات اسلامی را در این روز رعایت شود.

وی افزود: حضرت علی (ع) میزان، معیار، نور و شاخص برای شناخت اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: افتخار شیعه این است که پیرو حضرت علی ابن ابیطالب (ع) است و همان که خداوند می فرماید؛ تنها ولی شما خدا، رسول خدا (ع) و آن کسانی است که در ایمان سابقه دارند و آنانی که از ابتدا اهل نماز بوده اند، هستند و خواهند بود و زکات و صدقه می دهند و در حالی که در حال رکوع هستند و مصداقش حضرت امیرالمومنین امام علی (علیهم السلام) است.

صفایی بوشهری ادامه داد: بسیاری از انسان‌ها هستند که در زندگی گناه کردند و خداوند می فرماید” ممنوع است که کسی از رحمت و بخشش خدا ناامید شود” و هر انسانی به هر مقداری که گناه کرده است، خداوند می فرماید” من می بخشم و هیچکس نباید مایوس از رحمت خدا باشد”.

وی تاکید کرد: انسان هیچگاه نباید ناامید از رحمت خدا باشد، خداوند رحمان درِ خانه اش باز است و این انسان باید دست بردارد از دوری از خدا و آبی که تیره کرده است را تیره تر نکند و خداوند بشارت می دهد به تمامی گنهکاران، هر کس که هر مقدار گناه کرده باشد و توبه کند، خداوند همه را می بخشد و در عمل با اعمال خیری که انسان انجام می‌دهد، سیاهی نامه ها پاک می شود و همه خیرات برایش نوشته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: با خود عهد کنیم که دیگر گناه نمی‌کنیم و در دین خدا و صراط مستقیم الهی زندگی می کنیم، همین کفایت می کند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false