×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تشکیل پرونده قضایی در رابطه با غرق شدن ۲ نفر در ساحل بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  عمار شهنیایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز متأسفانه شاهد غرق شدن و فوت دو هم‌وطنمان بودیم که به شهر بوشهر سفر کرده و سوار یک قایق جهت تفریح در دریا شده بودند.

وی افزود: ناخدای این قایق بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های مربوط، در محلی غیر مجاز و در روزی که دریا بسته بوده و هیچ ترددی توسط هیچ شناوری صورت نمی‌گرفته، اقدام به سوار کردن چهار مسافر که اهل یکی از استان‌های همجوار بودند، می‌کند که با حادثه‌ای که رخ می‌دهد، موجب غرق و فوت شدن ۲ نفر از این مسافران که خانم بودند می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر تصریح کرد: دادسرای مرکز استان به این موضوع ورود کرده و پرونده قضائی تشکیل و دستورات مقتضی را صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه روند تحقیقات در شعبه مربوطه در حال انجام است، گفت: متهم اصلی پرونده که ناخدای قایق است، با دستور قضائی دستگیر و قرار تأمین کیفری متناسب صادر و با توجه به عدم ارائه تأمین، در بازداشت است.

شهنیایی تصریح کرد: در این خصوص دستگاه‌های متولی هم به جهت ترک فعل و در راستای حقوق عامه شناسایی و به شعبه مربوطه معرفی شده‌اند.

وی پیشگیری از این حوادث را مهم دانست و افزود: در این خصوص به دستگاه‌های متولی امر تذکرات لازم جهت پیشگیری از وقوع حوادث مشابه داده شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false