×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسئولین جهت ایجاد شعبه هلال احمر در عسلویه همکاری نمی کنند

به گزارش چغادک نیوز؛ احسان ایزدپناه در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر، به بیان عملکرد سال ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار کرد: در استان ۴۶ هزار و ۳۵۱ نفر عضو جمعیت هلال احمر استان بوشهر می باشند که ۷۰۰ نفر از آنان امدادگر  بوده و در این راستا در سال ۱۴۰۲ ۶۵۴ مورد عملیات را در سطح استان انجام داده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، عنوان کرد:  در حوزه جوانان رتبه عالی کشور را تصاحب کرده و تیم دادرسی دختران ما در سطح کشور مقام اول را کسب کرده است و در اجرای برنامه های اوقات فراغت نیز ۳۲ هزار و ۹۳۸ نفر در برنامه های اوقات فراغت این جمعیت شرکت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه ۱۵۰ کانون دانش آموزی در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: در حوزه جوانان و در اجرای برنامه قدم به قدم در مسیر بهشت که در ۲۸ صفر انجام  شد ۱۶ تیم را اعزام کرده ایم که در نجف و کربلا به زائران خدمات رسانی کرده اند.

 

ایزدپناه افزود: ۱۶۰ آقا و خانم را به مناطق جنگی اعزام کرده ایم و با بهره گیری از ۹۵ نفر از اعضا ۴۲ هزار اصله نهال در استان کاشته شده است.

 

وی با اشاره به خدمات ارائه شده، اظهار داشت: به همت خیرین استان بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین به صورت متمرکز و استانی ۲ میلیارد و۳۷۰ میلیون تومان خدمات درمانی به نیازمندان انجام شده است و در این حوزه درمانی توانستیم مرکز هلال احمر را با دستگاه های فیزیوتراپی و مگنت تراپی تجهیز نمائیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، با اشاره به اینکه ۳ پایگاه امداد جاده ای را در حال احداث داریم، عنوان کرد: هم اکنون در سطح شهرها و روستاهای استان ۶۱ خانه هلال احمر ایجاد شده که از بین آنها ۱۹۴ تیم امدادی تشکیل شده است.

 

ایزدپناه با گلایه از انتقال بالگرد این جمعیت به تهران و عدم همکاری جهت ساخت آشیانه برای آن در استان، به مشکلات پیش روی این جمعیت پرداخت و گفت: در شهرستان عسلویه با وجود تاسیسات مهم صنعتی در بحث زیرساخت بسیار ضعیف می باشیم و همکاری لازم جهت ایجاد شعبه هلال احمر صورت نگرفته است و در صورت بحران، مجبوریم از شهرستانهای دیگر کمک بگیریم که نیازمند همکاری مسئولین می باشد و در شهر گناوه نیز با چالش روبرو بوده و با وجود جمعیت زیاد در ایام نوروز فاقد پایگاه امداد جاده ای می باشیم و بالاجبار مجبوریم نیروها را در یک کانکس به صورت موقت اسکان دهیم.

 

وی با اشاره به برگزاری ۴ مانور با همکاری دستگاه های اجرایی و نیروگاه اتمی، ابراز داشت: در عملیات های برون مرزی ما فعال بوده و آمادگی خود را جهت اعزام به یمن و غزه اعلام کرده ایم و در ایام اربعین نیز ۲ تیم امدادی به کشور عراق اعزام شده اند./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false