×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زیرساخت‌های رفاهی و فرهنگی برای مسافران نوروزی در بوشهر فراهم شود

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز شهید اظهار کرد: شهدا با نثار جان و هستی خود اقتدار آفریدند و پاسداری از خون پاک شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری یک وظیفه همگانی است و فضایی که شهدا در آن دفن شده‌اند باید نماد اقتدار و توجه اهمیت مردم به آن مکان باشد.

وی با گرامیداشت هفته زکات و منابع طبیعی بر توجه به گسترش درختکاری در راستای کاشت یک میلیارد درخت به فرمان مقام معظم رهبری در ۴ سال گفت: سهم استان بوشهر کاشت ۱۵ میلیون نهال با مشارکت همگانی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا تلاش مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر درخور تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از حضور و مشارکت باشکوه مردم استان بوشهر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند با مشارکت پرشور مردم مایه قدرت ملی، اقتدار بین‌المللی و ایجاد توان بازدارندگی برای ایران اسلامی در مقابل هجمه‌های جهان استکبار شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت: دشمنان درصدد بودند با تحقق اهداف خود ادعا کنند مردم از انقلاب و نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند ولی مردم با بصیر، انقلابی و وفادار نشان دادند که هیچگاه انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذارند و در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و هدایت‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و پاسدار خون شهدا و ارزش‌های انقلاب هستند.

مردم حافظ انقلاب هستند

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم فهیم و انقلابی در ۱۱ اسفند در فضای ملی و جغرافیای استان بوشهر این عظمت را خلق کردند افزود: مردم نشان دادند در ذیل هدایت‌های مقام معظم رهبری منظومه ولایت‌مداری تشکیل داده‌اند و از انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از همه کاندیداها که اخلاق و قانون انتخاباتی مراعات کردند تشکر می‌شود و از منتخبان تقاضا می‌شود برای رفع مشکلات جامعه و مردم تلاش وافر داشته باشند، این مردم عزیز، بزرگوار در کلان ایران و استان بوشهر وظیفه خودشان را انجام دادند الان می‌طلبد که منتخبان با همت بلند در خدمت نظام و مردم ایران اسلامی باشند.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مطالب مهمی را بیان کردند افزود: معظم‌له به نمایندگان مجلس شورای اسلامی متذکر شدند که با وحدت و همدلی بدون تفرقه و ستیز ان‌شاءالله فضایی فراهم کنند و مجلسی رقم بزنند که مایه عزت ایران، اسلام باشد و مردم از این فضا و ظرفیت بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه با عظمت را ماه ضیافت الهی، ماه سراسر لطف و محبت الهی دانست و خاطرنشان کرد: همه ماه‌های سال ماه الهی محسوب ولی ماه رمضان توجه ویژه‌ای به گروه‌های خاص خداوند و مؤمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان دارای یک حرمت و حریم است اضافه کرد: در این زمینه هم جامعه مراعات ماه مبارک رمضان و فضای جامعه نام و نشان و عطر ماه ضیافت الهی داشته باشد و هم مساجد، حسینیه‌ها، مراکز مذهبی، بقاع متبرکه، مجالس خانگی به دعا و قرائت قرآن و به همه امور فرهنگ اسلامی بپردازد.

لزوم توجه به مستمندان و فقرا

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه سال نو و نوروز بر توجه به نیازمندان تأکید کرد و افزود: توجه به مستمندان و فقرا در آستانه سال جدید و نوروز یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر، با قدردانی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در رسیدگی به مستمندان و مددجویان خاطرنشان کرد: امروز ۱۶۰ دست جهیزیه به خانواده مددجویان استان بوشهر با تلاش کمیته امداد استان بوشهر تحویل این عزیزان شد.

وی با تأکید بر توجه به زیرساخت‌های لازم رفاهی و فرهنگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در نقاط مختلف استان بوشهر اضافه کرد: مسؤولان برای رفاه گردشگران و مسافران نوروزی در نقاط مختلف استان بوشهر امکانات لازم رفاهی فراهم کنند.

صفایی بوشهری، توجه به برنامه‌های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز را یک ضرورت دانست و بیان کرد: با توجه به تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب در همه نقاط کمک و مشارکت همه آحاد از جمله مسئولان یک ضرورت است تا از بروز آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false