×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راهپیمایی نمازگزاران بوشهری در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛ نمازگزاران جمعه بوشهری در پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، با شرکت در یک راهپیمایی کشتار خونین و وحشیانه مردم مظلوم غزه و جنایات کودک‌کشان صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی جمعه خشم با سردادن شعارهای ضد صهیونیستی حمایت خود را از فلسطین نشان دادند و برخورد مجامع بین‌المللی و پایان جنایات در غزه و فلسطین مظلوم را خواستار شدند.

این راهپیمایی که از جایگاه نماز جمعه آغاز شد و تا میدان قدس بوشهر ادامه داشت مردم خشمگین بوشهری با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «اسرائیل جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند»، «اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است» اعتراض خود را به جنایت اسرائیل در غزه اعلام کردند و خواستار تسریع در جلوگیری از نسل‌کشی در فلسطین اشغالی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن محکوم کردن جنایت رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار اظهار داشت: امروز مردم بوشهر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی اضافه کرد: ماه‌ها کشتار و شهادت مردم از جمله کودکان و زنان و دیگر مردم بی‌دفاع فلسطین و غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل ادامه دارد خواستار برخورد جامعه بین‌المللی با این جنایات شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false