×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه‌های نامزدهای مجلس برای عمران و آبادانی استان بوشهر استفاده می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر؛ احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه با دعوت از تمام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان، از داوطلبان بخاطر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، تقدیر کرد.

استاندار بوشهر در پایان این نشست اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه حضور داشتند و در ارتباط با مسایل مختلف تبادل نظر شد.

محمدی زاده بیان کرد: حضور ۱۵۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه و تلاش و تبلیغات آنها، باعث شور و نشاط انتخاباتی شد و مردم نیز مشارکت خوبی داشتند.

وی اضافه کرد: انتخابات در استان با امنیت و سلامت کامل برگزار شد و شاهد فضای رقابتی خوبی بودیم که منجر به افزایش مشارکت شد.

محمدی زاده با بیان اینکه، مجددا از داوطلبان انتخابات که مشارکت را بالا بردند تقدیر می کنم گفت: استان بوشهر ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری( آیت الله حسینی بوشهری از حوزه بوشهر و آیت الله صفایی بوشهری از حوزه تهران) و ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی شاهد توسعه و عمران و آبادانی و پیشرفت استان باشیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی جزو نخبگان جامعه محسوب می شوند خاطر نشان کرد: هر کدام از نامزدها، برنامه های ارزشمندی در ایام تبلیغات از طریق رسانه ها و مناظرات تلویزیونی ارائه کردند و امروز هم از داوطلبانی که حضور داشتند، برنامه های مکتوب برای عمران و آبادانی استان دریافت کردیم که قطعا مورد استفاده قرار می گیرند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false