×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام؛ اولویت اول شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش چغادک نیوز: جمعه ۱۳ بهمن ماه عباس غریبی در بازدید معاون حقوقی ریاست جمهوری و معاون وزیر نفت ومدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تاسیسات پایانه نفتی خارگ گفت: این شرکت به عنوان آخرین حلقه از زنجیره ارزش صنعت نفت اقدامات بسیار مفیدی در حوزه ایمن سازی و نوسازی تجهیزات انجام داده است.

 

وی یکی از اولویت های اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران را تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و ابراز داشت: ۲۱ پروژه نیمه تمام از قبل وجود داشت که در یک سال گذشته هشت مورد از آن ها تعیین تکلیف و به مرحله آغاز به کار مجدد رسیدند.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با قدردانی از حمایت های دکتر خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ابراز داشت: از دکتر خجسته مهر به خاطر عنایت ویژه ای که به شرکت پایانه های نفتی ایران هم در حوزه تاسیسات و هم محیط پیرامونی و مسئولیت های اجتماعی دارند، قدردانی می کنم.

 

غریبی با بیان این که دیدگاه و استراتژی دکتر خجسته مهر توسعه متوازن هم در نوسازی تاسیسات و هم محیط پیرامونی است، ابراز داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت های اجتماعی صورت گرفته که رفع مشکل تردد مسافرین یکی از آن هاست.

 

وی همچنین به تجهیز بیمارستان خارگ اشاره کرد و گفت: در مورد مسائل آموزشی منطقه نیز قدم های بزرگی برای مردم برداشته شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false