×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نامزدهای حمایتی جامعه متحد جوانان استان بوشهر در ۴ حوزه معرفی خواهد شد

به گزارش چغادک نیوز؛ مهدی هنردیده دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر طی پیامی که به این پایگاه خبری ارسال کرده است، از تعیین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر خبر داده است.

در این پیام آمده است؛

برای انتخابات امسال راهبرد‌های اساسی و مد نظر مقام معظم رهبری در اولویت مسئولان و دست اندرکاران قرار بگیرد، این راهبرد‌ها شامل امنیت، سلامت، مشارکت و ایجاد فضای پرشور انتخابات است.

حضور ۴۹ هزار نفر در پیش ثبت نام‌ها لبیک به موضوع مشارکت امام خامنه‌ای بود که صورت گرفت و قطعاً رقابت گسترده ای خواهیم داشت.

مشارکت گسترده در مرحله پیش ثبت نام و دعوت همگان به ثبت نام القائات ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه را باطل کرد که می‌گفتند نظام و ارزشگرایان در پی مشارکت محدود مردم هستند تا رای مطمئن داشته باشند.

در انتخابات پیش رو همه باید تلاش کنیم آرمان و افکار امام و رهنمود های رهبر انقلاب به وقوع بپیوندد و یک انتخابات پرشور را شاهد باشیم.

سلامت انتخابات آینده و امنیت آن بستگی به اخلاق رقابت اضلاع آن دارد، صورت مسئله رقابت این انتخابات بستگی به درک آنها از مسائل جامعه در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ دارد.

اگر اخلاق رقابت رعایت شود و مسائل مبتلا به جامعه به درستی ادراک شود شاهد مشارکت وسیع مردم خواهیم بود، میزان مشارکت ربط مستقیم به اقتدار ملی و ناامید شدن دشمن به فشار بیشتر به کشور دارد.

مردم برای انتخاب احسن نیاز به قاب جدیدی از گروه‌های مرجع دارند که حرف برای گفتن، فکر برای حل مشکلات و عزمی برای ساخت ایران قوی داشته باشند.

کسی که خود را در معرض رأی مردم قرار می‌دهد سابقه وفاداری به نظام، انقلاب و مردم داشته باشد، «برنامه‌دار» و «مشکل‌گشا» باشد و از حریت لازم برای ابراز تشخیص درست خود برخوردار باشد.

جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر انشاالله در آینده نزدیک نامزدهای خود را در چهار حوزه انتخابیه در خصوص انتخاب افراد اصلح را بعد از بررسی بین شایسته‌ها معرفی و پیش به سوی مجلسی تحول آفرین در گام دوم، انشاالله شاهد باشیم.

مهدی هنردیده

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر

false
true
false
true
  1. برزگر

    ان شاءالله با بررسی دقیق و شناخت کافی ازجهادگران عرضه سیاست با جهان بینی ناب اسلامی درانتخاب اصلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موردحمایت قرارخواهندگرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false