×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یکهزار کودک بوشهری دست سازه‌های خود را به زائران اربعین اهدا کردند

به گزارش چغادک نیوز، سمیه رسولی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: دست سازه‌های کوکان و نوجوانان پس از بسته بندی با استفاده از ظرفیت موکب‌های مسیر اربعین به زائران کودک و خردسال هدیه می‌شود.

وی افزود: کاردستی به عنوان یکی از فعالیت های اصلی کانون پرورش فکری در بخش هنری همیشه در کلیه مراکز کانون انجام می‌شود که با آغاز ماه محرم در یک حرکت اعتقادی کودکان و نوجوانان عضو مراکز با هدایت و نظارت مربیان محتوا و مضمون عاشورایی کار کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر یادآورشد: کودکان و نوجوانان مراکز کانون پروش فکری با این دست‌سازه‌ها علاوه بر ابراز همدلی در این باور اعتقادی، تلاش دارند تا برای زائران حس و حالی خوب رقم زده و برای آنان خاطره سازی کنند.

رسولی گفت: این دست‌سازه‌ها شامل قاب‌های گچی، سنجاق سینه، گل سر و بچ سینه با موضوع و شمایل عاشورایی و ساخت خیمه‌ با تکنیک اوریگامی است.

وی افزود: در ایام عزای سرور و سالار شهیدان ۲۳ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محوریت این ایام ویژه برنامه‌های متنوعی در بخش نقاشی، نقالی، تعزیه و کتابخوانی اجرا کردند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false