×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تصویب ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس تنگستان

احمد لطفی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد : این میزان اعتبار برای نوسازی تعداد ۳۱ مدرسه از یک کلاسه تا ۱۳ کلاسه و همچنین تجهیزات مورد نیاز برخی مدارس شهرستان هزینه می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه شروع سال تحصیلی جدید قرار گرفته داریم نیاز است با همت مسئولین دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، دهیاران و با مشارکت انجمن اولیا مدارس ، خیرین و گروه های جهادی نیازهای سخت‌افزاری مدارس تهیه شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: جهت استفاده از تمام ظرفیت های موجود، طرح همیار مدرسه از ابتدای سال تحصیلی در مدارس شهرستان اجرایی می‌شود.

لطفی ادامه داد: تامین نیازهای سخت افزاری مدارس و برگزاری کلاس های تقویتی، فوق برنامه و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری با استفاده از اساتید مجرب بومی و غیر بومی در طول سال تحصیلی در طرح همیار مدرسه دیده می‌شود.

وی اضافه کرد : توانمندسازی متناسب با نیاز روز معلمان بعنوان یکی از محوری ترین امور باید بطور پیوسته انجام گیرد بطوریکه آموزگاران با شناخت آسیب ها و چالش های پیشرو دانش‌آموزان بتوانند با تدبیر مناسب زمینه یادگیری آنها را فراهم کنند.

فرماندار تنگستان یادآور شد: با انجام سلسله برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، اجتماعی و به خصوص ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان زمینه شکل‌گیری شخصیت و موفقیت دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

انتهای ییام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false