×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعضای جدید جامعه حرفه ای هتل داران استان بوشهر مشخص شد

به‌ گزارش چغادک نیوز: در نشستی که در هتل دلوار شهر بوشهر برگزار شد، با رای اعضا مهران سخوکیان مدیر هتل داران به عنوان رئیس جامعه حرفه ای هتل داران استان بوشهر، ایمان محمدی باغملائی مدیر مجتمع گردشگری درسا به سمت نائب رئیس انتخاب شدند.

در این نشست کرامت ملاح نژاد به عنوان خزانه دار، منصور حیدری عضو اصلی، امیرعباس علیشاهی عضو اص و مریم پورغفاری و آرمین موسوی حقیقی به عنوان عدل بدل و همچنین عادل مطاف به عنوان بازرس اصلی و رضا سیاهوشی بازرس عدل البدل با رای اکثریت مشخص شدند.

وحید جمالی در این نشست اظهار داشت: انتخابات جامعه حرفه‌ای هتل‌داران با حضور اکثریت بهره برداران و مدیران تاسیسات اقامتی استان در محل هتل دلوار بوشهر برگزار شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان بوشهر افزود: جوامع حرفه‌ای گردشگری بازوی این معاونت بوده که می‌تواند برای توسعه این صنعت در استان نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

او با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی تخت‌های اقامتی استان از سال ۱۴۰۰ تاکنون ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها در کنار ایده‌های خلاقانه می‌تواند راهگشای رونق گردشگری در هر نقطه باشد و در این راستا تخت‌های اقامتی در حال حاضر به ۸ هزار تخت در سطح استان رسیده است.

جمالی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همفکری و همیاری جوامع حرفه‌ای گردشگری و تکیه بر تمامی ظرفیت‌ها، برای اعتلای این صنعت قدم‌های مثبتی را برداریم.

در این رویداد از حسین دهار رئیس سابق این جامعه و همچنین اعضای هیات مدیره قبل تقدیر و تشکر به عمل آمد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false